MuscleMeat

fortfx

Vroeger opstaan.

Kan je doen...

Voor 390kcal, heb ik in de cut toch liever iets dat mn honger een beetje stilt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik slaap liever langer euphorea

Havermout, whey en melk (of water) in een shakebeker gooien, daar hoef je niet eerder je bed voor uit. schudden en drinken. Dat drinken kan je zelfs onderweg doen.

haha doe ik soms, maar meenemen is toch iets sneller.. maar over t algemeen he, qua prijs, kwaliteit verhouding van die bars, zijn ze toch wel oke? Of zou het me alleen maar tegenwerken?

12 repen voor 20 euro is 12 dagen ontbijt. Van dezelfde aanbieder een pot Whey is 33 euro voor 80 shakes. Een pak havermout van Quacker is 1 euro voor 500 gram, neem je 50 gram per ochtend doe je er 10 dagen mee, gelijk trekken naar 80 shakes is 8 euro. Mix het met water, want je wilt droger worden. 33+8/80*12 = 7,35 voor 12 dagen.

Kwaliteit verhouding ga ik niet verder op in, maar in die bars zitten meer calorieën en meer vet, exacte waardes zijn op te zoeken.

En iets sneller inderdaad. 3 dingen in een shakebeker gooien kost je max. een minuut. Die heb je mooi in de pocket met je eiwitreep! (Welke volgende week weer 30 euro kosten per 12)

Eiwitrepen moet je meer zien als noodrantsoen ;)

Zoals gezegd gewoon whey+havermout(+eventueel dextro), goedkoper en ook snel te doen!

duidelijke taal, dankjewel!

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 11:40 ----------

Laatst bewerkt:
trouwens Webby, misschien weet je hier ook iets vanaf

Ik heb een pot NO xplode en crack maar in crack zit 1.3 dimethylamylamine, ik gebruik het niet elke dag ofzo maar ik las ergens dat je uitgerekte longblaasjes kan krijgen en dat dit permanent kan zijn als je doorzichtige slijm ophoest(dat heb ik nu-_-) Maar het kan ook niks zijn, weet niet wat de precieze side effects zijn. In no xplode zit er geen 1.3 dimethylamylamine. zal ik er even 3 weken mee stoppen en dan gewoon met no xplode beginnen?

Terug
Naar boven