Fitness Seller

foutje in breath and butter cycle op site?

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Als ik het lees op de sticky van dit forum de breath and butter cycle 1
zou de nakuur op week 12 al moeten beginnen .
De deca heeft toch een half waarde tijd van 3weken ??? of moet men al op week 12weken beginnen omdat de test enante dan al uitgewerkt is .
Ik d8 altijd dat men pas mocht beginnen met nakuren zodra de langswerkende ester zijn halfwaarde tijd bereikt heeft???
correckt me if i'm wrong;)

wordt idaad wel vaak aangenomen na 3 weken deca..
maar inprinciepe maakt het zeer weinig uit...stel er zit 400mg deca in je dan zit er na 2 weken 250mg in je en na 3 weken 200mg...

Enige wat ik hieraan toe te voegen heb is dat 't bread & butter is, niet breath & butter. ;)

Je nakuur te vroeg beginnen bestaat niet. Te vroeg ophouden bestaat wel. Daarom kun je zonder probleem na 2 weken beginnen als je er daaran maar voor zorgt Nolvadex een week of 5 a 6 te nemen.

Greetz

jere zei:
Als ik het lees op de sticky van dit forum de breath and butter cycle 1
zou de nakuur op week 12 al moeten beginnen .
De deca heeft toch een half waarde tijd van 3weken ??? of moet men al op week 12weken beginnen omdat de test enante dan al uitgewerkt is .
Ik d8 altijd dat men pas mocht beginnen met nakuren zodra de langswerkende ester zijn halfwaarde tijd bereikt heeft???
correckt me if i'm wrong;)

Idd Elmo

Dat van die halfwaarde tijden is allemaal dikke zever!
Je kan zelfs de week nadien al beginnen,als uw nakuur maar lang genoeg is.
Niet teveel muggeziften hé jere.
Prikken en slikken en Groeien!!!

Ja wel ja joh....dan kunnen we net zo goed de nakuur tegelijkertijd met die kuur laten beginnen als we zo gaan redeneren...:rolleyes:

NPC zei:
Dat van die halfwaarde tijden is allemaal dikke zever!
Je kan zelfs de week nadien al beginnen,als uw nakuur maar lang genoeg is.

Als je geld teveel hebt, moet je dat gewoon doen.
Het heeft alleen geen enkele meerwaarde.!! En verder zijn ook nolva's en/of clomid's nou niet bepaald onschadelijke smarties.
Niet te vroeg beginnen, dus.

Maar indien men twijfelt zou je idd een weekje eerder kunnen beginnen, maar dan ook de nakuur een weekje langer doortrekken!

Testo zei:
Ja wel ja joh....dan kunnen we net zo goed de nakuur tegelijkertijd met die kuur laten beginnen als we zo gaan redeneren...:rolleyes:
het schijnt wel zo te zijn dat wanneer je vanaf het begin van je kuur al nolvadex gebruikt, de onderdrukking van je eigen testaanmaak minder zal zijn.

Geloof ik ook niet in...

Waar ik wel in geloof is dat je GEEN middelen moet nemen die NIET nodig zijn,het blijft medicatie wat je je lichaam inpompt,bro.

Da's waar, ik adviseer het ook niet om het de gehele kuur te gebruiken. Het onderdrukt ook je IGF-1 weer en daar zit je ook niet op te wachten.

Jij begrijpt em helemaal,bro.;)

Terug
Naar boven