Fitness Seller

Franco Columbo en Dianabol

Kerel, je hebt al heel wat keren min of meer dezelfde vraag gesteld hier de afgelopen maanden volgens mij. :)

Maar goed, dboll is 70/80% oestrogeen.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
15mg is niet veel, maar of het teveel is voor jouw situatie kan ik niet beoordelen. :)

Winny helpt idd wat tegen oestrogenen. Gewoon aankijken en Nolva achter de hand houden? :)

Als je zo bang bent dat je gyno ontwikkeld moet je van de a.s. afblijven ipv 3x hetzelfde vragen.

Meeste mensen moeten hele gekke dingen doen willen ze echte zichtbare gyno krijgen. Een paar uitzonderingen daargelaten.

Je tepels zullen altijd gevoelig worden, en hoe meer je er aanzit of er aan denkt des te erger wordt het.

Je stack met winstrol zou oestrogeen vorming redelijk tegengaan. Anders kun je wat nolvadex nemen of de dianabol erruit laten.

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Kurwa! Nie pitasz zawse tak samo glupa pytanie :D

.

Laatst bewerkt:
o ok ik snap het al :scratch: haha

Geloof er alleen geen reet van dat Franco zo groot is geworden op 15mg dbol en wie dat wel gelooft zit waarschijnlijk nu ook al met smart te wachten op de paashaas :rolleyes:

Ik heb weleens gelezen in een intervieuw of een artikel van franco dat hij eens had geprobeerd hoe het was om 1 gram test per dag of per week te nemen (weet niet meer wat het precies was), om te kijken hoe zijn lichaam hierop zou reageren.
Dus Franco heeft echt wel van wat andere middeltjes gesnoept hoor.

Hoe groot was die gast eigelijk? Ik kan me herrieren toen ik Pumpin iron keek en hij naast Arnold stond die iets van 1.83 is toch? Hij een kop kleiner was dus die gast is echt iets van 1.60 ofsow of niet?

ja en dan gewoon een waterkruik opblazen

schwarzenegger is 188cm ofwel 6'2
franco is 165cm ofwel 5'5

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven