K Krikkie Novice Lid sinds 13 jan 2011 Berichten 16 Waardering 1 Lengte 1m68 Massa 70kg Vetpercentage 19% 13 jan 2011 #1 weet niet of hij hier al gepasseerd is geweest . http://www.youtube.com/watch?v=L4RqDVQgcwI Klik om meer te lezen...
weet niet of hij hier al gepasseerd is geweest . http://www.youtube.com/watch?v=L4RqDVQgcwI Klik om meer te lezen...
Flash1982 Freaky Bodybuilder Elite Member Lid sinds 5 dec 2004 Berichten 4.914 Waardering 434 13 jan 2011 #2 cool thanx! had hem nog niet gezien.. (En welkom trouwens!)
tommieee Ripped Bodybuilder Lid sinds 16 jun 2010 Berichten 4.373 Waardering 406 Vetpercentage 13 jan 2011 #3 vet alleen hoezo zijn zijnfilmpjes altijd in zwart wit
K Krikkie Novice Lid sinds 13 jan 2011 Berichten 16 Waardering 1 Lengte 1m68 Massa 70kg Vetpercentage 19% 13 jan 2011 Topic Starter Topic Starter #4 tommieee zei: vet alleen hoezo zijn zijnfilmpjes altijd in zwart wit Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... geen flauw idee ik vindt alleen maar wanner hij op stage gaat in kleur ..
tommieee zei: vet alleen hoezo zijn zijnfilmpjes altijd in zwart wit Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... geen flauw idee ik vindt alleen maar wanner hij op stage gaat in kleur ..
Satisfaction Dutch Bodybuilder Lid sinds 17 jan 2008 Berichten 442 Waardering 14 14 jan 2011 #5 tommieee zei: vet alleen hoezo zijn zijnfilmpjes altijd in zwart wit Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij is zijn dvd ook in zwart wit. dus er is eigenlijk alleen maar zwart/wit materiaal. behalve dan van de wedstrijden
tommieee zei: vet alleen hoezo zijn zijnfilmpjes altijd in zwart wit Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij is zijn dvd ook in zwart wit. dus er is eigenlijk alleen maar zwart/wit materiaal. behalve dan van de wedstrijden
Ano_91_34 Competitive Bodybuilder uitgeschakeld Lid sinds 17 dec 2008 Berichten 2.622 Waardering 84 Lengte 1m86 Massa 110kg Vetpercentage 17% 14 jan 2011 #6 Zwart wit , doen ze om het meer hardcore looks te geven , en je niet verblind word door de felle kleuren van de gym.
Zwart wit , doen ze om het meer hardcore looks te geven , en je niet verblind word door de felle kleuren van de gym.
vanderlinden Dutch Bodybuilder Lid sinds 5 mrt 2010 Berichten 298 Waardering 11 Lengte 1m71 Massa 79kg 15 jan 2011 #7 Johnlol zei: Zwart wit , doen ze om het meer hardcore looks te geven , en je niet verblind word door de felle kleuren van de gym. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Eigenlijk is z'n hemd roze, maar daar schaamt ie zich een beetje voor..
Johnlol zei: Zwart wit , doen ze om het meer hardcore looks te geven , en je niet verblind word door de felle kleuren van de gym. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Eigenlijk is z'n hemd roze, maar daar schaamt ie zich een beetje voor..