MuscleMeat

Franse minister: Bush achter 11/9

Dat iemand in die positie aanhanger is van de 9/11 complottheorieën is wel erg triest... Shit for brains zeggen ze dan in de USA.

En waarom acht ze het mogelijk ?

bush zal wel een vliegtuig hebben gestuurd om oorlog te kunnen voeren met het midden oosten.??? niet slecht bed8 maar geloof het nie.

bush zal wel een vliegtuig hebben gestuurd om oorlog te kunnen voeren met het midden oosten.??? niet slecht bed8 maar geloof het nie.

Misschien was men op de hoogte dat terroristen dit van plan waren, en heeft men het niet verhinderd. Dat is wat anders dan dat Bush er achter zit, maar het zou wel nalatigheid zijn. Er zijn veel rare dingen gebeurd op die dag en ook in de maanden voorafgaand.

Ik geloof niet echt in die complotten rond 9/11 maar het is wel opvallend dat een minister met zo'n uitspraak komt.

Echt triest dat een minister zulke uitspraken doet.

Misschien was men op de hoogte dat terroristen dit van plan waren, en heeft men het niet verhinderd. Dat is wat anders dan dat Bush er achter zit, maar het zou wel nalatigheid zijn. Er zijn veel rare dingen gebeurd op die dag en ook in de maanden voorafgaand.

ja netzoals ik het zie ze hebben gewoon die terroristen niet tegen gehouden

kijk er zijn fouten gemaakt. maar nu men in o.a afghanistan zit om terroristen uit het westen te houden heeft men ook weer kritiek.

Terroristen bestrijden is een never ending story. Dus ook een goed excuus voor een permanente militaire aanwezigheid in het midden-oosten teneinde de olietoevoer zeker te stellen. De aanslagen verschaften Bush hiervoor de benodigde legitimatie.

Fusilleren.

Als minister moet je altijd oppassen wat je zegt. Maar het is al jaren bekend dat Frankrijk en USA niet samen gaan...

Bush is veel te dom om zoiets te kunnen organiseren. Het kan wel zo zijn dat ze op de hoogte waren en dat ze het hebben toegelaten, op het vliegtuig op het witte huis na dan...

Dat iemand in die positie aanhanger is van de 9/11 complottheorieën is wel erg triest... Shit for brains zeggen ze dan in de USA.

Houston lijkt ook erg vatbaar voor complot theorien.

Haha, ik wed dat houston het type gast is dat na het zien van ''the matrix'' zichzelf vol tranen in de kelder opsluit om vervolgens onder het genot van een kop warme chocomel en uitleg van zijn moeder op de bank weer tot rust te komen.

Haha gayer than housewifes basing their knowledge on ''doctor phil''

Appeltaart, waarom heb je btw mijn ouder avater???

Houston lijkt ook erg vatbaar voor complot theorien.

Haha, ik wed dat houston het type gast is dat na het zien van ''the matrix'' zichzelf vol tranen in de kelder opsluit om vervolgens onder het genot van een kop warme chocomel en uitleg van zijn moeder op de bank weer tot rust te komen.

Haha gayer than housewifes basing their knowledge on ''doctor phil''

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven