AndroidHealthClinic

From G's to gents

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.546
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ik volg niet veel op tv maar deze show vind ik boeiend genoeg om me eens achter de televisie te nestelen

Zometeen op mtv, gelukkig niet weer een herhaling maar een nieuw seizoen :joint:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe, ja ik volg het afentoe.

die gast met die kralen in zijn haar XD

Het zoveelste nep-programma.

idd, wat een G's zeg!!!!1

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, ja ik volg het afentoe.

die gast met die kralen in zijn haar XD

Macho ftw :roflol:

Ha ha de vorige was ook cool met Creepa I'am a Goon :D

:roflol::roflol::roflol:

Creepa....wat heb ik daar toen van genoten :D :roflol:

Het zoveelste nep-programma.

Bla, bla, bla

Die blanke G's zijn niet om mee te sollen, krijg maar eens zo'n Protégé achter je aan zeg :bang: :roflol:

Creepa was echt geniaal ja :o

Nu vind ik Riff Raff wel lachen haha

Ken het niet, waar gaat het over

Creepa was echt geniaal ja :o

Nu vind ik Riff Raff wel lachen haha

Riff Raff? Ken ik niet zo meteen...

Ik moest wel lachen met Macho maar hij's eruit gestemd vandaag :grumble:

Dan gaan we maar voor Fahim, hopelijk schiet hij eens tegoei uit zn krammen, zou mooie televisie zijn moest ie werkelijk Protége's oog eruit branden :D

Ken het niet, waar gaat het over

Stelletje gangsters die ze van de straat hebben geplukt, hosselaars, daklozen, dealers enz die hun nu moeten bewijzen als een echte heer in de gentlemen's club, hoofdprijs => 100 000$

Vorige seizoen was mooier nu doen allemaal debielen mee

Riff Raff? Ken ik niet zo meteen...

Ik moest wel lachen met Macho maar hij's eruit gestemd vandaag :grumble:

Dan gaan we maar voor Fahim, hopelijk schiet hij eens tegoei uit zn krammen, zou mooie televisie zijn moest ie werkelijk Protége's oog eruit branden :D

Stelletje gangsters die ze van de straat hebben geplukt, hosselaars, daklozen, dealers enz die hun nu moeten bewijzen als een echte heer in de gentlemen's club, hoofdprijs => 100 000$

Paar n*gers/mexicanen etc, acteurs, die ze bij een modellenbureau vandaan hebben geplukt bedoel je?

Vorige seizoen was mooier nu doen allemaal debielen mee

De eerste aflevering had ik zoiets van wtf?! Zeker met die pranksta erbij met zn nagelnieuwe tattoo (2 dagen!!) en zn jobje als model ^^ maar na een paar afleveringen blijkt het toch goed meetevallen

Beats all the rest @tv als je het mij vraagt (digitale tv te buiten gelaten)

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Paar n*gers/mexicanen etc, acteurs, die ze bij een modellenbureau vandaan hebben geplukt bedoel je?

Ik ben te naief om dat te geloven :D

riff raff :o

Haha, kijk het af en toe. Meer omdat het aanbod zo slecht is, maar dit was wel lachen:

(kon geen betere kwaliteit filmpjes vinden):

maar het overgrote deel zijn gewoon luie fl**kers die wannabe g's zijn.

:roflol: instant classic

Dirty lag nog voor de voorstelling al straalbezopen op de vloer zn roes uitteslapen, priceless :D

Represent :roflol:

Af en toe kijk ik dit of andere MTV troep. Af en toe is het wel leuk om te zien hoe f*/up mensen kunnen zijn en doen.

Is volgens mij compleet nep...maar des al niet te min op zijn tijd vermakelijk.

Af en toe kijk ik dit of andere MTV troep. Af en toe is het wel leuk om te zien hoe f*/up mensen kunnen zijn en doen.

Is volgens mij compleet nep...maar des al niet te min op zijn tijd vermakelijk.

Idd best wel vermakelijk ja :D

Ik geniet ook van Bam, dirty sanchez, wild boys, jackass etc. maar die ****ing reruns worden me teveel, ik was zo blij als wat toen ik zag dat ze eindelijk ook eens een nieuw seizoen van iets uitbrachten!

Terug
Naar boven