MuscleMeat

frontload vraagje

Dr. Spritzer

Cool Novice
Elite Member
Waardering
1
Nu zoek ik binnen een paar weken te beginnen met het volgende kuurtje:
750mg test/wk en 500mg Deca/wk voor een week of 10.
Nu zit ik met de vraag of ik ook goed kan frontloaden met kortwerkende esters. Dus met testProp en NP, zoja, hoeveel en voor 2weken?
Of zou ik beter gewoon 1,5g test en 1g deca knallen de eerste week en dan de korte esters houden om constante waarden te houden op einde van de kuur.

Wat zijn je stat's en kuurverleden? De korte esters zou ik idd aan het einde van je kuur nemen.

mijn voorkeur gaat uit naar korte esters aan t begin, een flesje test prop op 50mg ed of 100mg eod zal zorgen voor een leuk begin.
daarnaast ook nog eens npp gebruiken lijkt me niet nodig.
beide lange esters als fl zetten is mijn inziens een aanslag op je lijf, dikke kans dat je enkele weken dikke hoofdpijn hebt, aannemend dat je ook een leven hebt naast die geheel is dat dus knudde.
als overbrugging vd lange esters naar je pct is een test prop ook uitermate geschikt

Ik weet niet of een frontload van deca een goed idee is vanwege het drukkende effect? ???

neej deca zal ik indd niet frontloaden en zeker geen gram.

• Topic Starter Topic Starter
thanx voor al die snelle reply's!
Ik ga dan maar frontloaden met 1g test en hou de korte esters om naar de pct te werken aangezien ik enkel 2 vials heb van 10ml elk (100mg/ml)
Twijfel ook nog een beetje om femara te nemen 2,5mg eod, kheb namelijk steeds last van een verharding onder de tepel die wel ook telkens volledig verdwijnt tijdens pct. Vorige keer 0,5mg/dag arimidex genomen bij een soortgelijk kuurtje (tren/test) was een zalig kuurtje buiten dat die knobbel weer opflakkerde(zelfs met de arimidex).
Deze keer dus misschien is femara proberen? dostinex schijnt ook goed te zijn (vooral tegen progesterone)?iemand ervaringen?

Beetje off topic: waarom de femara eod? Ik neem dagelijks 5mg.

Hoop dat dat wel voldoende is. beetje oestrogeen is van geen erg vlg. mij.
5mg/d is wel echt veel naar wat ik al gelezen heb.
Heb vroeger al eens 2,5mg/d gebruikt bij een kuurtje met test en dbol en had bijna geen last van de oestrootjes.

fl met 1 gr test? is wel erg weinig hoor als je in zet op 750mg is dat wel erg laag

Doe is een voorstel. 1,5g lijkt me toch wel erg veel, of niet

idee van dr worf kan, maar zou zelf toch gaan voor test prop. als je fl knal je er 1,5gr test en 500mg deca in per week, das best veel

Ik kuur momenteel met test enanthaat/ tren enanthaat en boldenone en heb alles gefrontload op dubbele dosering in de eerste week.
Totaal geen problemen gehad.

allemaal tegenstrijdige meningen, dat maakt het er niet makkelijk op.
denk dat ik de eerste 2 weken ga beginnen met 1g test en 750 deca.
Voelt het verkeerd aan de eerste week dan gaan we de 2de week reeds op gewone dosis over.

Terug
Naar boven