AndroidHealthClinic

Frontload?

Intense

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Yo beulen,

Ga op zeer korte termijn starten met de volgende kuur:

Week 1: 1000 mg test E + 400 mg tren e (frontload verdeeld over 2 dagen di + do)
Week 2: t/m 10: 500 mg test e e5d
Week 2: t/m 8 : 400 mg tren e e5d
Week 8: t/m 11: 50 mg win. ed
En nakuren uiteraard.
Week 2 zal starten op een maandag zodat ik vanaf dan elke maandag en donderdag zal zetten.

Vraagje betreffende de frontload, dat ik die test dubbel kan zetten dat is wel bekend, vraag mij alleen af of dit ook nodig is met de tren, aangezien je dan 800 mg zet in 3 dagen...???

Overige stats:
8 jaar actief trainend (1 jaar beperkt vanwege blessure)
27 jaar.
81 kg.
12% bf.
Voeding: netjes = onderhoud

Doel:
84/85 kg. (Uiteindelijk overhouden, lijkt mij realistisch)
<10% bf. (I know, cardioen als een malle)
Sletjes easy op de knietjes ;)

Ja, je komt niet boven de maximale dosis uit die je aan het einde van je kuur zal hebben.

Maar 184 cm, 81 kilo en 12 %

Dat zijn eerder stats waar mensen nog prima gainen op een 500mg test kuurtje...

Dacht net hetzelfde... Beetje zonde om nu al zo 'zwaar' te kuren imo.

Inderdaad.. Beter 250 test 200 tren...

Kijkend naar de gigantische dosissen die soms langs komen heb ik het idee dat aas gebruikt wordt als een substituut voor goede voeding.

Ontopic: Cut eerst naar 8-10% en pak dan test en tren of test en primo.. Met een goed schema moet je daar ook wel je doelen mee behalen.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad.. Beter 250 test 200 tren...

Kijkend naar de gigantische dosissen die soms langs komen heb ik het idee dat aas gebruikt wordt als een substituut voor goede voeding.

Ontopic: Cut eerst naar 8-10% en pak dan test en tren of test en primo.. Met een goed schema moet je daar ook wel je doelen mee behalen.

Bedankt voor je input, je moet weten dat ik me ook gedeeltelijk laat informeren door ervaren gasten. Het blijft natuurlijk lastig in te schatten van wie je bepaalde zaken wel, en bepaalde zaken niet aan moet nemen. Klinkt misschien een beetje naïef, maar de statistieken van de adviseur heeft toch grote invloed op de geloofwaardigheid.
Niet dat ik alles zomaar aan neem, lees ook wel geruime tijd mee. Belangrijk vind ik wel om het maximale uit de kuur te halen, ik eet bewust en train 100%, dus kuren wil ik ook 100% ik wil niet uiteindelijk met het gevoel zitten van had ik maar....
Maargoed jij weet ook waar je het over hebt dus misschien de dosis toch maar een beetje aanpassen.

Op zich heb je een punt met aas als vervanging van voeding. Maar ik denk vooral, omdat het aanbod zo groot is, aas goed betaalbaar zijn er een grens vervaagt tot het uiteindelijke gebruik hiervan. Ik denk dat vooral onder jonge gebruikers niet meer rationeel nagedacht wordt en al vrij snel naar de spuit gegrepen wordt.

Bedankt voor je input, je moet weten dat ik me ook gedeeltelijk laat informeren door ervaren gasten. Het blijft natuurlijk lastig in te schatten van wie je bepaalde zaken wel, en bepaalde zaken niet aan moet nemen. Klinkt misschien een beetje naïef, maar de statistieken van de adviseur heeft toch grote invloed op de geloofwaardigheid.
Niet dat ik alles zomaar aan neem, lees ook wel geruime tijd mee. Belangrijk vind ik wel om het maximale uit de kuur te halen, ik eet bewust en train 100%, dus kuren wil ik ook 100% ik wil niet uiteindelijk met het gevoel zitten van had ik maar....
Maargoed jij weet ook waar je het over hebt dus misschien de dosis toch maar een beetje aanpassen.

Op zich heb je een punt met aas als vervanging van voeding. Maar ik denk vooral, omdat het aanbod zo groot is, aas goed betaalbaar zijn er een grens vervaagt tot het uiteindelijke gebruik hiervan. Ik denk dat vooral onder jonge gebruikers niet meer rationeel nagedacht wordt en al vrij snel naar de spuit gegrepen wordt.

Het punt is dat meer zetten uiteraard wel meer gains geeft. De vraag is alleen of het daadwerkelijk de extra belasting op je lichaam waard is. Dat je bijvoorbeeld 1000mg test zet ipv 500 wilt niet zeggen dat je 2x zoveel gains maak.

Ik zou cutten naar 8-10% en vervolgens 250 test + 200/300 primo zetten. Veel minder zware aanslag op je lichaam en met jouw stats en doelen moet dat geen enkel probleem zijn.. Moest je toch tren willen zou ik t max op 200 mg zetten, als je een blik in de log sectie werpt zie je dat daar ook prima op word gegained.

8 jaar trainen 82kg op 12%... Seems legit

Natuurlijk snap ik dat dubbel zetten niet dubbel zo veel oplevert. Dat is ook niet mijn denkwijze.
Ik zal de dosis iets aanpassen!

Ik waardeer je advies maar cutten gaat hem niet meer worden, heb de shizzle al in huis...(test en tren) En start zsm.
En Je kent het gezegde: houd een hond een worst voor...

laat de winny zitten in ieder geval dan, en maak van e5d gewoon 1x per week>?

heb je voor je nakuur arofixen?

Wat is je kuurverleden?

Natuurlijk snap ik dat dubbel zetten niet dubbel zo veel oplevert. Dat is ook niet mijn denkwijze.
Ik zal de dosis iets aanpassen!

Ik waardeer je advies maar cutten gaat hem niet meer worden, heb de shizzle al in huis...(test en tren) En start zsm.
En Je kent het gezegde: houd een hond een worst voor...

Haha hou ieder geval een log bij:)

2009, 75 kg: 250 test, 250 deca. e7d. Resultaat 80 kg
2010-2011: geblesseerd na bedrijfsongeval, bijna een jaar niet getraind en terug gezakt naar 73 kg.
2011-2012: naturel terug op 77 kg
2012: 77 kg: 375 test, 200 tren. e7d. Resultaat: 81 kg/13% (einde kuur juni)
Eet sindsdien op onderhoud en weeg dus nog steeds 81 kg. Nu 12%

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 15:42 ----------

Haha hou ieder geval een log bij:)

Logje overweeg ik...

Geen geweldige resultaten of zie ik dat verkeerd?

Succes alvast!

Terug
Naar boven