AndroidHealthClinic

Frontload

2aU

Cool Novice
Waardering
0
hey all,

Hier in mijn omgeving zitten ook wel aantal spuiters
en voor de kickstart laten we zeggen 800-1000 Mg test eerste week
zetten we hier dat gelijk op de eerste dag van week 1

nu wou ik even aan jullie vragen of het nu uitmaakt om laten we zeggen zondag 400-500 Mg te zetten en dan donderdag weer ?

Ik zelf heb het altijd gelijk frontload op eerste dag gezet maar toevallig was ik met aantal trainings vrienden hierover aan het discuseren wat nou beter of misschien wel verstandiger zou zijn.

Greets 2aU

bij een frontload wil je zo snel mogelijk op de gewenste test waardes zitten. Dit doe je door in 1 keer de dubbele hoeveelheid test te injecten.
Er gaat wat werkzame stof verloren dus is in 1 keer wat mij betreft beter.

Lange esters zet ik 2x per week, dus de frontload gaat ook gewoon 2x per week hier.

Zet ik normaal 2x 250mg Test. E., zet ik in week 1 en 2 2x 375/500mg Test. E.

Dat is de manier waarop ik het ook zou doen, de frontload in 2x zetten. Je schijnt toch last te krijgen zoals o.a. hoofdpijn van 1000mg test in 1x. Lijkt me dus niet verstandig. Sommigen krijgen rillingen, koorts etc heb ik zelfs gehoord.

Dan lijkt me de keuze snel gemaakt lijkt me.

Suat zei:
Dat is de manier waarop ik het ook zou doen, de frontload in 2x zetten. Je schijnt toch last te krijgen zoals o.a. hoofdpijn van 1000mg test in 1x. Lijkt me dus niet verstandig. Sommigen krijgen rillingen, koorts etc heb ik zelfs gehoord.

Dan lijkt me de keuze snel gemaakt lijkt me.

helemaal mee eens, heb het allemaal ervaren en zet frontl. ook in 2 keer

Terug
Naar boven