MuscleMeat

Fruitsap

Paris

Ripped Bodybuilder
Waardering
455
Lengte
1m70
Massa
55kg
Vetpercentage
22%
Mijn broer had gisteren fruitsap over mijn toetsenbord gemorst blijkbaar en mijn toetsen plakken. Ik lees overal dat ik het toetsenbord eruit moet halen maar heb geen idee hoe ik daaraan moet beginnen. Het is een minilaptop en ik ben niet heel technisch aangelegd. :D Anyone? Stappenplan aub. :p

Google al geprobeerd?

water over heen gooien heb je geen last meer van plakken

Onder de kraan houden, afspoelen met dreft. Schoon word die wel, maar of het werkt?

Nee even serieus, de knoppen kan je zo met een lepel of vork eruit halen. Als je dan daar onder schoonmaakt werkt die echt weer goed. Had een keer cola gemorst, en ik gebruik nu gewoon hetzelfde toetsenbord :)

• Topic Starter Topic Starter
Nee even serieus, de knoppen kan je zo met een lepel of vork eruit halen. Als je dan daar onder schoonmaakt werkt die echt weer goed. Had een keer cola gemorst, en ik gebruik nu gewoon hetzelfde toetsenbord :)

Gaan ze dan even makkelijk terug erin?

weggooien en een nieuwe kopen en je broer in elkaar slaan

srs

Met vork eruit wippen en schoonmaken.

Niet schoonmaken, doe ik ook altijd.

Had je broertje laatst niet ook al zoiets geflikt?

Plug er maar meteen een extern toetsenbord in want dit wordt niks meer, ik kan het weten.

Edit: Doen je toetsen het nog? Haal er dan gewoon een doekje overheen ofzo -_-

Ok wacht ik snap hem al, als je ze indrukt blijven ze even vastzitten. Terug naar oplossing 1 of wachten tot het niet meer plakt.

Laatst bewerkt:
Ach joh, na grondig onderzoek kan er zelfs gesteld worden dat een toetsenbord tegen meer dan 10 liter fapsel kan.
dus geen zorgen.

Nou bedankt. Krijg die dingen er met geen mogelijkheid terug in xD Belde net een vriend die bij een computerwinkel werkt en die gaat het oplossen yay. Thanks guys anywayz! :kiss:

Bobbin wat ben je ook een sukkel :D

Wat?
Ik ben Paris, controleer IP's dan, I dare you.

Terug
Naar boven