- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Jongens, registreren is op dit moment mogelijk bij FTD, het programma om te zoeken in nieuwsgroepen. Wees er snel bij!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SageFrancis zei:ok dankje, ik heb het gedownload, en me aangemeld... tenminste.. ik heb een account aangemaakt in het programma, ik neem aan dat ik nu geregistreerd ben want ik kan alle nieuwsgroepen zien.. het probleem is alleen hoe kan ik nu wat downloaden? ik kreeg net een melding dat het bestand dat ik wilde downloaden alleen voor FTDvrienden beschikbaar was? of moet ikg ewoon de sticky doorlezen?
edit:
oh ik snap het principe al, die nieuwsgroepen staat info in, dan heb je nog een extra progje nodig om te kunnen downen right?

Brutez zei:Ik heb geen idee wat het allemaal is maar heb me voor de zekerheid aangemeld. Ik kreeg meteen 500 startkudo's jullie ook??![]()
ja iedereen krijgt kudo's
Check even de sticky in deze forum sectie om te weten wat FTD is 
er is zelfs een sticky overCoD zei:Voor de mensen wie niet weten wat ze er mee moeten doen. Een weekje of 2 á 3 geleden is er hier iemand een topic gestart over hoe je moet downloaden via nieuwsgroepen.
Misschien handig om de zoekfunctie te gebruiken en dat topic eens door te lezen![]()