MuscleMeat

Fuifganger halfdood geslagen: daders opgepakt en weer vrijgelaten

Arminius

Epic Ruler
Waardering
45.372
Hebben jullie ook D66-rechters?

mja kan gebeuren toch

ik vind nou ook niet dat je hele leven maar voorbij moet zijn omdat je per ongeluk als je even niet oplet iemand bijna dood slaat, foutje moet kunnen

Moest iemand, vrienden of familie, die gasten nu een (terecht) goed lesje leren dan zou het kot wel te klein zijn voor het Belgische gerecht.

Ken jammer genoeg heel veel brave burgers die wel eens zo'n praktijken hebben uitgestoken maar waarvan de afloop niet zo kritiek was of gewoon geluk hebben gehad dat ze nooit gepakt zijn.

Ik heb ooit een keer eigen rechter gespeeld, nooit gepakt.

Zelden zo veel voldoening ervaren ;)

Eigen rechter spelen is logisch

• Topic Starter Topic Starter
Mag allemaal wat strenger worden, er moet orde heersen pofferdomme.

(no hitler)

mja kan gebeuren toch

ik vind nou ook niet dat je hele leven maar voorbij moet zijn omdat je per ongeluk als je even niet oplet iemand bijna dood slaat, foutje moet kunnen

het gebruik van roids is dan ook vele malen erger en gevaarlijker voor de samenleving dan dit soort jongens die gewoon eventjes een foutje maakte, dus het is maar goed dat België daarin zijn prioriteiten goed weet te stellen!

het gebruik van roids is dan ook vele malen erger en gevaarlijker voor de samenleving dan dit soort jongens die gewoon eventjes een foutje maakte, dus het is maar goed dat België daarin zijn prioriteiten goed weet te stellen!

denk aan de kinderen

PEOPLE ARE DYING!

etc

Tsja als je meerdere doden veroorzaakt met gevaarlijk rijgedrag krijg je een simpele taakstraf dus vind dit wel prima in verhouding.

Of als je al whatsappend aan het rijden bent en iemand doodrijdt krijg je 240 uur taakstraf.

Als je een bushalte kapot gooit met een steen krijg je mijns inziens nog meer maar dat is ook wel een zwaar vergrijp.

Terug
Naar boven