Fitness Seller

G.H.B. als supplement?

als supplement?? je hebt tog gehoord dat het geen supplement is.

Het lijkt me niet verstandig om het als supplement te gerbuiken voor eht trainen ofzo. Maar als je even helemaal los wil gaan zonder dat je al te veel massa wilt verliezen is ghb een van de betere keuzes. Marky is volgens mij bezig met een artikel over drugs en bb waaronder ook ghb. :)

en dan staat er doodleuk in je handtekening: natural bodybuilder
:hahaha::hahaha::hahaha:

Als je GHB neemt ben niet minder natural.

Ik zou GHB iig niet nemen als supplement. De relatief kleine positieve effecten die het misschien op je lichaam heeft wegen imo niet af tegen het gevaar van afhanelijkheid. Dageljks GHB gebruik kan verslavend werken, bovendien is GHB spul waar je met verstand mee om moet gaan. Ik zeg niet dat je dat niet hebt, maar er zijn iig genoeg mensen die bewezen hebben het niet te hebben.

Om een keer een leuke avond te hebben is het prima spul, maar systematisch gebruik als supplement zou ik niet aan beginnen.

Ik gebruik het al jaren.
De laatste maanden hard geminderd, tot bijna niets meer en heb er geen spijt van, want heb een tijd lang dagelijks gebruikt. Ik zie geen enkel verschil in spiermassa.
Je kan het het best gebruiken als vervanging van andere drugs.
Er zijn evenveel studies die het tegendeel bewijzen omdat ghb ook de aanmaak van cortisol zou stimuleren.
Het is en blijft een drugs
Naar mijn ervaring en mening kun je ghb best niet als supplement nemen
Bekijk dit eens:
GHB: Its Usefulness for Bodybuilders by Dharkam

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven