XXL Nutrition

Gaat er nog iemand naar Qlubtempo a.s. zaterdag?

Me 2! :rocker:

nee:( was telaat met kaartjes halen !

Ik heb zo ie zo 3 kaarten die ik voor de deur wil verkopen , en dan niet voor 45 euro natuurlijk

dus bied maar :D

ohw dus als ik het goed begrijp heb jij mijn kaartjes voor me neus weg gekaapt !!! :D

om ze vervolgens voor t dubbele weer aan je te verkopen

Ik ben de kwaadtse niet hoor :p

yeahhhhhhhh hahaha

ga je er waarschijnlijk wel voor krijgen, ben ook een keer op de gok gegaan en als je dan daar bent wil je toch naar binnen !

Ik zelf vorig jaar voor 2 kaarten 160 afgetikt

Indd als je der staat en je hoort de muziek + je ziet de mensen wil je gewoon naar binnen !!

Maatje van mij gaat er ook heen zonder kaartje :) hopelijk wordt ie gematst :D

Want ik bedoel kom op het leven is al duur genoeg hehe :P

Zaterdag stampen! :D

DBB meeting?

Moet iemand wel een kaartje regelen voor mij en me meisie:P

Qlubtempo is cool!! Had 2 kaarten maar omdat ik eerst een belangrijke verjaardag zou hebben heb ik ze weer verkocht en wat denk je idd verjaardag een week verplaatst :mad:

Qlubtempo is cool!! Had 2 kaarten maar omdat ik eerst een belangrijke verjaardag zou hebben heb ik ze weer verkocht en wat denk je idd verjaardag een week verplaatst :mad:

Hoe belangrijk een verjaardag ook is.. als ik al een kaartje heb voor een feest ga ik em echt voor niets meer afzeggen hoor!!

Alleen voor mijn eigen begravenis misschien;)

Oplichten is mensen bewust een oor aan naaien...

ik heb echte kaarten dus de mensen die ze kopen weten precies wat ze er voor terug krijgen ,

ik zie niet in wat voor oplichting dit is pik ..

Oplichten is mensen bewust een oor aan naaien...

ik heb echte kaarten dus de mensen die ze kopen weten precies wat ze er voor terug krijgen ,

ik zie niet in wat voor oplichting dit is pik ..

Nou dat zit em in het feit dat jij woekerwinsten doorberekent aan die gasten die die kaarten kopen,, ondanks dat het vraag en aanbod (marktwerking gelul is) blijft het gewoon oplichten,, moet je niet doen alsof je dat niet begrijpt, je loopt mensen keihard te naaien man en dat is geen sT,,

Ksnap dat je snel geld wil verdienen, maar om er nou popi jopie over te gaan zitten doen is wel triest..

Ontopic mensen die gaan veel fun toegewenst!

Luister vriend Deze kaarten kwamen toevallig vrij omdat 3 maatjes van me niet gaan.We gaan met een grote groep er naar toe maar 3 konden dus niet

vandaar dat ik ze verkoop en ja daar wil ik op verdienen ja !

• Topic Starter Topic Starter
Wie stond er in 1 keer naast mij in de grote zaal dan?

Terug
Naar boven