- Waardering
- 22
Iemand ervaring met deze sup?
Geeft rust, ontspanning en kan je goed van slapen.
Geeft rust, ontspanning en kan je goed van slapen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, begrijp ik!no offence bestel altijd bij jullie maar de meeste reviews zijn waardeloos
mensen die 10kg vet vrije massa aankomen in 1 week met mass perfection
of mensen die ineens 20 kilo meer benchen door een pre workout
en dan heb je ook nog mensen die fatburners nemen niet trainen en ook niet op hun voeding letten en dan zeuren dat het niet werkt omdat ze denken dat dat kilo's eraf vliegen door een pil
of mensen die 3 woordjes neer zetten om de 2,5% code te krijgen tijdje terug
om maar even een paar voorbeelden te geven
Naast zulke reviews, zie ik ook vaak goede reviews. Er zitten ook serieuze tussen waarmee je wel een geode indruk krijgt van het product. Uiteraard helpt google ook mee met reviews over GABA 
no offence bestel altijd bij jullie maar de meeste reviews zijn waardeloos
en dan heb je ook nog mensen die fatburners nemen niet trainen en ook niet op hun voeding letten en dan zeuren dat het niet werkt omdat ze denken dat dat kilo's eraf vliegen door een pil
Nee, begrijp ik!Naast zulke reviews, zie ik ook vaak goede reviews. Er zitten ook serieuze tussen waarmee je wel een geode indruk krijgt van het product. Uiteraard helpt google ook mee met reviews over GABA
Ralf
misschien een top review systeem iets denk dat je met de reviews hier op dbb al heel ver komt qua populaire producten
nee hoor , als je alle B&F reviews op D.B.B goed bekijkt kun je niets anders dan concluderen
dat het elke keer dezelfde zijn die heel overdreven positief reageren , het blijft raar
om te zien dat er "leden" zijn die stelselmatig tientallen berichten per week besteden
aan supplementen reviews van B&F , dus zo objectief is het hier op D.B.B ook niet
nee hoor , als je alle B&F reviews op D.B.B goed bekijkt kun je niets anders dan concluderen
dat het elke keer dezelfde zijn die heel overdreven positief reageren , het blijft raar
om te zien dat er "leden" zijn die stelselmatig tientallen berichten per week besteden
aan supplementen reviews van B&F , dus zo objectief is het hier op D.B.B ook niet
no offence bestel altijd bij jullie maar de meeste reviews zijn waardeloos