MuscleMeat

GABA caps Body&fit

Er zijn vast genoeg leden met ervaring met GABA. Helaas nog geen reacties, er zijn wel enkele klanten van ons die hun ervaring met onze GABA hebben gedeeld. Deze vind je hier. Succes, ik vind het product zeker zijn moeite waard:)

Ralf

Er zijn vast genoeg leden met ervaring met GABA. Helaas nog geen reacties, er zijn wel enkele klanten van ons die hun ervaring met onze GABA hebben gedeeld. Deze vind je hier. Succes, ik vind het product zeker zijn moeite waard:)

Ralf

no offence bestel altijd bij jullie maar de meeste reviews zijn waardeloos
mensen die 10kg vet vrije massa aankomen in 1 week met mass perfection:roflol:

of mensen die ineens 20 kilo meer benchen door een pre workout :lifter:

en dan heb je ook nog mensen die fatburners nemen niet trainen en ook niet op hun voeding letten en dan zeuren dat het niet werkt omdat ze denken dat dat kilo's eraf vliegen door een pil

of mensen die 3 woordjes neer zetten om de 2,5% code te krijgen tijdje terug

om maar even een paar voorbeelden te geven

en dan heb je ook nog mensen die fatburners nemen niet trainen en ook niet op hun voeding letten en dan zeuren dat het niet werkt omdat ze denken dat dat kilo's eraf vliegen door een pil

Nee, begrijp ik! :) Naast zulke reviews, zie ik ook vaak goede reviews. Er zitten ook serieuze tussen waarmee je wel een geode indruk krijgt van het product. Uiteraard helpt google ook mee met reviews over GABA ;)

Ralf

+1, het review systeem van B&F is gedreven door kortingscodes en wordt gecensureerd, het heeft daarom geen waarde.

OT, ik heb de GABA uitgebreid geprobeerd en merk er helaas niets van, dat zou te maken kunnen hebben met de slechte bloed/brein barrière passeerbaarheid. Daarom bestaat er phenibut (zie mind&motivatin/nootropics)

Nee, begrijp ik! :) Naast zulke reviews, zie ik ook vaak goede reviews. Er zitten ook serieuze tussen waarmee je wel een geode indruk krijgt van het product. Uiteraard helpt google ook mee met reviews over GABA ;)

Ralf

misschien een top review systeem iets denk dat je met de reviews hier op dbb al heel ver komt qua populaire producten

misschien een top review systeem iets denk dat je met de reviews hier op dbb al heel ver komt qua populaire producten

nee hoor , als je alle B&F reviews op D.B.B goed bekijkt kun je niets anders dan concluderen

dat het elke keer dezelfde zijn die heel overdreven positief reageren , het blijft raar

om te zien dat er "leden" zijn die stelselmatig tientallen berichten per week besteden

aan supplementen reviews van B&F , dus zo objectief is het hier op D.B.B ook niet

nee hoor , als je alle B&F reviews op D.B.B goed bekijkt kun je niets anders dan concluderen

dat het elke keer dezelfde zijn die heel overdreven positief reageren , het blijft raar

om te zien dat er "leden" zijn die stelselmatig tientallen berichten per week besteden

aan supplementen reviews van B&F , dus zo objectief is het hier op D.B.B ook niet

Neem alles met een korreltje zout.

Als iemand vertelt hoe geweldig deze nieuwe proteine shake wel niet is na een week gebruik dan neem ik dat niet serieus. (Is sowieso belachelijk sinds het vaak nog geen kwart van je totale proteine inname op een dag is)

Veel supplementen zijn nou eenmaal subjectief/lastig te meten/werken anders voor bepaalde mensen. In dit geval.. Als het gene waar GABA voor werkt echt een probleem is voor jou en je denk dat het hulpvol is dan lijkt het mij wel waard uit te proberen voor deze prijs. Ergste geval merk je niks.. Beste geval verbertert het aanzienlijk je levenskwaliteit.

maar alsnog beter dan smaakt goed oid wat je vaak ziet + geen overdreven 10kg per week gains van creatine
zelf zoek ik vaak video reviews op youtube of reviews op bb.com

Mijn eerlijke mening over GABA, ik geraak veel sneller in een diepere slaap en 's morgens ben ik erg goed uitgerust. Ik ben al aan mijn tweede potje bezig, ik gebruik de poeder versie (GABA - Dymatize). Op de website staat 3 scoops, maar op de verpakking staat 2. Ik zou beginnen met 2 scoops, ga je aardig wat tintelingen voelen in je gezicht bij de eerste keren, dan kan je overgaan naar 3. Zeker geen miskoop.

Ik neem nu ook al een tijdje GABA en bij mij doet het ook wat het beloofd, een diepe slaap en uitgerust opstaan.:)

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt voor de info, ik ga het eens bestellen en ik zie wat het voor mij doet :-)

hmm ik lees veel positiefs over de dynamatize versie.
Ik ben al een lange tijd gestopt met melatonine omdat ik er eigenlijk alleen maar duffer van wordt overdag.

Ik denk dat ik eens een potje ga proberen. kijken of ik uitgerust wakker wordt.

zelf ook ooit gebruikt, merk er geen bal van. zonde van je geld als je het mij vraagt

Zelfde met reviews hier op DBB

ok ik heb de poedervorm van dynamatize geprobeerd.

eerste keer: 2 scoops geen effect
tweede keer: 3 scoops geen effect
derde keer: 4 scoops geen effect
vierde keer: 6 scoops irritante prikkelingen boven mijn ogen en wangen deze duurden zo'n 10 minuten..
en dat was het.

ik slaap niet beter/vaster en word ook niet minder vaak wakker

helaas voor mij doet het niks dus.

Waardeloos, merkde niks van. Klacht ingediend krijg je dat gezeik te horen ja werkt niet bij iedereen.
percentage 1/100 zeker.

Terug
Naar boven