MuscleMeat

GABA of Melatonine

Bizar

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Door wisselende uren heb ik het soms moeilijk om in een diepe slaap te raken. Daarom ben ik op zoek naar gebruikerservaringen ivm Gaba en Melatonine.

Enig advies?

Rem-r3g gebruik ik momenteel. Eénmaal in slaap wordt ik niet snel wakker, dus een diepe slaap. Maar heb het nog steeds moeilijk om in slaap te vallen.

melantonine geeft me een zwaar hoofd
en paar uur daarna ben ik klaar wakker

Ik slaap prima met melatonine, ik neem 1 uur voordat ik ga slapen 0.3mg. Voorheen had ik altijd problemen om in te slapen en nu niet meer, slaap de hele nacht door.

Groet Klaas

geef ook de voorkeur aan melatonine. Ik neem ook ongeveer 0,3mg iets voor ik ga slapen en ik slaap veel sneller in en ik slaap veel dieper.
Heb ook gabba gebruikt en ik sliep wel iets dieper maar ik voelde een halfuur na iname soms tintelingen in men benen.

Melatonine is voornamelijk om je dag en nacht ritme weer goed te krijgen. na een tijdje kan je gewoon stoppen met het gebruik..... als je je dag en nacht ritme helemaal goed hebt zou ik zeggen, ga aan de ZMA..... slaap ik het lekkerst op.... Melatonine is goed spul btw maar je moet het gebruiken als je lichaaam niet genoeg aanmaakt. na een tijdje maakt je lichaam weer genoeg aan dus dan word het overbodig....

Terug
Naar boven