AndroidHealthClinic

Gainen na kuur

Ano_92_48

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
496
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Ik zat weer eens een uurtje rond te neuzen in deze sectie om alvast wat kennis op te doen.

Nou vraag ik me af of je na je kuur moeilijker natty gained dan dat je ervoor deed. Ik snap dat dit de eerst maanden sowieso is omdat je lichaam nog moet herstellen, maar stel je gaat 12 weken on:
1-12 test-e 500mg
1-6 winstrol 40mg
15-17 nolva+tamofixen

Gain je dan na een maand of 4 weer met hetzelfde tempo als dat je voor het kuren deed?

wat je tijdens je kuur gegaint hebt brengt je dichter bij je natuurlijk limiet. hoe dichter je daarbij komt hoe meer je ervoor moet doen.

zal langzamer gaan dus.

Tijdens een kuurtje zie je elke week progressie, als je daarna naturel weer verder gaat zal het een stuk langzamer gaan waardoor je al snel het idee hebt dat je bijna niks vooruitgaat.

• Topic Starter Topic Starter
wat je tijdens je kuur gegaint hebt brengt je dichter bij je natuurlijk limiet. hoe dichter je daarbij komt hoe meer je ervoor moet doen.

zal langzamer gaan dus.

Dat klinkt logisch inderdaad, daaruit haal ik dat als je over je natuurlijke limiet heen bent gegaan je natty niks meer zal gainen?

Tijdens een kuurtje zie je elke week progressie, als je daarna naturel weer verder gaat zal het een stuk langzamer gaan waardoor je al snel het idee hebt dat je bijna niks vooruitgaat.

Ja dat is het idee wat je hebt, het gaat mij om de werkelijkheid.

Zodra je volledig hersteld bent en je test levels op hun natuurlijke waardes zijn, zal je gewoon weer gainen.

Natuurlijke limiet is wat je zonder aas kan bereiken. Als je kuurt en niet boven je natuurlijke limiet heen gaat zal je nog gainen. Goed eten en trainen natuurlijk. Het LIJKT alsof je nauwelijks meer vooruit gaat maar dat is zoals gezegd werd your own mind.

Als je over je natuurlijke limiet heen gaat gaan je zonder AAS niet of nauwelijks meer. Maar geloof me, daar ben je niet zo snel :)

• Topic Starter Topic Starter
Top!

Thnx brahs

Terug
Naar boven