Fitness Seller

Gainen

youri boss

Novice
Waardering
0
hallo,

Ik ben 15 jaar, en ik heb nu dus 2 maanden vakantie. Ik ben groot en mager. Ik wil deze 2 maanden minstens 5 kilo (liefst meer) bijkomen. Is dit realistisch en welke voedings-/ trainingsschema's moet ik volgen?

wie kan mij helpen?

groetjes,
youri

5kg kan...maar geen 5kg spier :P

• Topic Starter Topic Starter
5 kg spier is niet de bedoeling, gewoon zo veel mogelijk massa pakken en terwijl ook spieren opbouwen, wat voor trainingsschema moet ik dan volgen, hoeveel sets, herhalingen enz.?

met massa wordt dus spier bedoeld normaal gesproken, vet is wel het laatste wat je wilt gainen want dan ga je er "skinny fat" uit zien.

Je moet sowieso weinig verwachten van 2 maanden....denk eerder aan een jaar ofzo :P

voor training en voeding heb je aparte secties hier met stickies, waarin alle info staat

Rippetoe .

Qua eten :
In volgorde :
-1whey shake
-groot bord havermout met melk
-4 stuks brood met beleg
-rijst/pasta met vlees of vis
-shake met haver,melk en whey
-100 g noten
-avondmaal (veel)
-kwark

ik ben in in februari begonnen met thuis trainen(68kg) en weeg nu 76kg is wel wat vet bijgekomen maar ben iig niet meer super mager!

Gebruik geen eetschema maar probeer gewoon 5-6keer per dag veel en eiwitrijk te eten(en dat zonder vlees)

hallo,

Ik ben 15 jaar, en ik heb nu dus 2 maanden vakantie. Ik ben groot en mager. Ik wil deze 2 maanden minstens 5 kilo (liefst meer) bijkomen. Is dit realistisch en welke voedings-/ trainingsschema's moet ik volgen?

wie kan mij helpen?

groetjes,
youri

Het spijt me je te zeggen dat het niet zo makkelijk zou gaan, als jij minstens 5kilo wilt aankomen moet je VEEL eten, maar toch zou het grootste deel vet zijn. En veel eten in de zomer is niet fijn. Volgens mij ben ik niet de enige die in de zomer minder gaat eten en meer gaat drinken. Ik zou gewoon lid worden van een gym, een tijdje trainen en dan je doel vaststellen. Want wie weet zit het in je genen om snel massa te kweken

hallo,

wie kan mij helpen?

groetjes,
youri

Ga 2keer per dag naar de mac en als luch naar een pittabar train 5keer per week echt hard en je gaint :D maar je gaint ook vet maar you don't care denkik :D Alsje toch tijd hebt om 6-7keer per dagt e eten lees voedings stickys!

Gewoon veel eten en hard trainen, meer niet. :thumbs:

Tsjah en voordat je echt goed vreet is je 1ste maand al voorbij.. althans denk ik. ik heb veel last van veel beginnen met eten en moet veel kokhalzen maarja trainen staat hoog in het vaandel:D

Tsjah en voordat je echt goed vreet is je 1ste maand al voorbij.. althans denk ik. ik heb veel last van veel beginnen met eten en moet veel kokhalzen maarja trainen staat hoog in het vaandel:D

Wowowow eet jij niej graag fzo haha ik wil altijd meer en meer vreten :P

edit

Laatst bewerkt:
5 kg in 2 maanden is niet helemaal onrealistisch hoor ik heb (met creatine erbij) ook 5 kg massa erbij gegained, in combinatie met juiste voeding kan het denk ik wel maar ik ben wel 17 jaar en weet niet hoe het bij iemand van 15 gaat en hangt er ook vanaf of je snel spieren aanmaakt maar als je een ecto bent zal het wel moeilijk zijn :P

Met creatine erbij.
Nu verdien je een lolly... :D

Als je nu creatine neemt, en ook nog eens een hele boel melk drinkt,
glucose neemt en 6 liter water op een dag drinkt, dan gain je inderdaad 5 kg... Maar spieren ?

edit

Laatst bewerkt:
haha wilde net zeggen, hoe belachelijk kan je het zegggen , met crea erbij :roflol:

dan is het idd makkelijker aangezien je zo 2-3kg extra vocht vast houd.

edit

Laatst bewerkt:
als je niet anders gaat eten is het vrij normaal dat je dat water gewicht behoud.

pas als je gaat cutten ofzo zal je een grote daling in gewicht hebben door het extra vocht.

edit

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven