XXL Nutrition

Galenka uit Holland

bodyformer

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Bestaat er zoiets als Galenka testo uit holland of zijn dat van die underground labs....zo ja, is dat dan allemaal troep en heeft het wel zin om het batch nummer op te zoeken dan?? of een foto erbij te zetten??

DSC00296.jpg

hoe kom je erop dat het van nederland is? staat het erop?

Gekocht in Holland is toch iets anders

• Topic Starter Topic Starter
Gekocht in Holland is toch iets anders
Die gozer die mij dit geleverd heeft zei: ik haal ze rechtstreeks uit een lab in Haarlem, dus dat zit wel goed

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Nee galenika gemaakt in holland bestaat niet.
Omdat hij ze zelf heeft zien maken in ....., een geheim lab of zo

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

hoe kom je erop dat het van nederland is? staat het erop?
ik zit ff wat te kloten met antwoorden maar lees maar ff....

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je ampullen in huis?

Als dat zo is,is het zo fake als de pest kerel. Galenica komt uit oostblok,niet uit nederland

Je zou het bijna denken ja.

Die gasten verzinnen steeds gekkere verhalen om gear te kunnen slijten..

Men schoonbroer heeft ook Galenka moeten nemen en op de doosjes stonden 'from holland' als ik me goed herinner, weet niet of dit hetzelfde is of niet :s

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Kan vorige post niet editen dus sry voor dubbele post, hij had trouwens deca.

Galenica maakt geen Deca

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Zijn idd fakes

Die gozer die mij dit geleverd heeft zei: ik haal ze rechtstreeks uit een lab in Haarlem, dus dat zit wel goed

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Omdat hij ze zelf heeft zien maken in ....., een geheim lab of zo

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Als je verkoper je dit serieus verteld heeft, zou ik die Galenika's achterin z'n strot rammen.

Dikke fake dus !

Terug
Naar boven