AndroidHealthClinic

game van 6.04 gb op dvd plaatsen..?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
HOE? :p

het spel wil niet starten in m'n virtuele dvd,dan maar proberen op dvd te branden,maar het bestand is te groot...:(

dual layer disc kopen?

Als ie virtueel niet wil starten, dan gaat het je ook niet lukken als je hem brand is mijn ervaring. En 6.04gb zul je inderdaad op een DL disc moeten branden. Natuurlijk alleen maar mogelijk als je brander dat ook ondersteund.

Als ie virtueel niet wil starten, dan gaat het je ook niet lukken als je hem brand is mijn ervaring. En 6.04gb zul je inderdaad op een DL disc moeten branden. Natuurlijk alleen maar mogelijk als je brander dat ook ondersteund.

niet waar. Heb zelf een keertje hetzelfde gehad en na het branden lukte het wel.

mappen doorzoeken naar bestanden die je niet nodig hebt (anderstalige helpfiles, filmpjes,...) en kijken of je het daarna op een gewone DVD krijgt

indd gewoon alle overbodige talen en ondertitels wegdoen.

welke game ?soms zijn er ook no-cd checks etc te vinden

Je kan mss ook eens een andere virtual dvd proberen ... Alcohol 120%, Nero, Daemon ofzo ...
Of mss ook eens een nieuwere versie proberen van je programma. Kan zijn dat je software het gewoon nog niet ondersteund ;)

Trouwens, een game van 6Gb? Flink hoor ;) Welk?

daemon toolas werkte bij mij prima.

Terug
Naar boven