XXL Nutrition

games gezocht

caine

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey Bro's,

ik verveel me stierelings en ik heb zin om weer eens een shooter te spelen. Ik ben op zoek naar Medal of honor (alied assault) of bijv battlefield, in ieder geval dit soort gengre. Wie kan me helpen met een link naar 1 van die 2 of soort gelijken games? Karma waard!
Ik bezit jammer genoeg niet de nieuwste pc....pc heeft 1 gz hertz processor, 512 mb geheugen, maar wel G-force 4 MX440 met AGP8X videokaart, dus ik hoop dat de bovenste games wel draaibaar zijn?!?
Alvast bedankt voor de reacties.....

denk niet dat je die kan draaien op jou pc..

• Topic Starter Topic Starter
@ Rebel X> Om een indicatie te geven...GTA San andreas draai ik wel moeiteloos op mn pc, het verscheelt wel wat met die eisen per game. Altijd moeite waard als het twijfel geval is, toch?

Kan niemand me helpen? Het lukt me niet echt om een site te vinden om die games van te downloaden.

Laatst bewerkt:
@Kwakman...> thanks voor je informatie. Online multiplayer is leuk en aardig, maar zoek eig medal of honour allied assault download.

@Kwakman...> thanks voor je informatie. Online multiplayer is leuk en aardig, maar zoek eig medal of honour allied assault download.

Tja dan moet je met een sharing programma zoals bearshare gaan zoeken

als je nieuwsgroepen gebruikt moet er genoeg te vinden zijn

Daar ben ik niet mee bekend met die programma's....ik had eerlijk gezegd gehoopt dat iemand een link uit zn mouw kon schudden :D;)

Echt niemand die me kan helpen met een link?...

mohaa kan je nu zeer goedkoop kopen,is trouwens een platinum game nu,kijk eens in de free record shop!

@ Killerbee..> thanks voor de info bro!
Alleen beetje lastig want ik verveel me nu echt de t*ring :D...

Unreal tournament, quake 1 en 2

@Rebel X...> idd aardige games, maar old news....MOHAA heb ik echter nog niet gespeeld terwijl dit wel echt mijn ding is...

als je niks te doen hebt dowload dan gewoon een dowload progje.. slome :D

@truebreaktrue > :D, ik ben al de hele dag sloom. IK heb vanmorgen mn benen een deftige training gegeven en nadien ben ik geen fl**ker meer waard want ik ben zo lui als een hond al de gehele dag :D. Ik ben al bezig met MIRC inmiddels, maarjah dat schiet ook niet echt op.

Probeer Phazeddl.
Ik weet niet of ik hier URL's mag spammen.
PM me anders als je nodig hebt.

Ik haal daar ook altijd me games en software, werkt ALTIJD en nooit virus.
Geen download proggie is t. Dus alleen maar voordeel.

Spam spam spam aub? haha :D

MOHAA heb ik op cd, prachtig spel speel het nog steeds

Terug
Naar boven