AndroidHealthClinic

Garantie waterkoelingsetje?

UltraX

Competitive Bodybuilder
Waardering
10
Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik geen garantie meer op het setje heb. Eerst stuur ik ze een rma op, krijg ik 2 tips om hem zelf te kunnen maken. Dat verrek ik natuurlijk gezien ik gewoon een werkende wil. Dus daarna een nette mail gestuurd dat hij het gewoon normaal hoort te doen...

Dag later weer een mail dat de garantie is verlopen en dat ik alsnog maar moet proberen om hem zelf te maken.

Ik heb hem gekocht op 11 dec 2007, hij is defect gegaan op 6-10-2008, ongeveer een maand later kreeg ik een nieuwe binnen, en nu is deze 8 maand later weer kapot, ongeveer hetzelfde probleem? Ik neem aan dat ik gewoon garantie heb? Niet dat ik de 6 maand bovenop de 8 maand moet gooien?

als je een nieuw toestel krijgt, dan moet je normaal weer dezelfde garantie krijgen...

• Topic Starter Topic Starter
Dat dacht ik dus ook, heb iedergeval mail gestuurd waarin ik vertel dat ik volgens mij gewoon nog garantie heb? Als ik het niet zou hebben of ze het mij willen uitleggen waarom ik geen garantie zou hebben.

ik denk dat ze gewoon willen proberen, het zijn moeilijke tijden he :-) maar als je het nergens op papier staan hebt, dan vrees ik ervoor...

• Topic Starter Topic Starter
Staat gewoon op mijn account van hun winkel, wanneer ik heb aangeschaft, en wanneer ik rma van het vervangend product is voltooid. Dus ze kunnen de datums zo nakijken. Of ik de bon nog heb, als goed is wel. Maar de bon is nooit nodig geweest, ook bij vorige garantie gevallen niet.

Edit: heb bonnetje gevonden, daar staat dat ik rma heb aangevraag op 09-06-2008, en dat ik een nieuw setje heb gekregen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven