MuscleMeat

Gebruik van bepaald product

Seolnew

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
5%
Dit is de omschrijving:

Snel overzicht

Creatine Monohydraat is een volledig natuurlijk preparaat.Het is een sterk energetisch product dat in het lichaam omgezet wordt in creatinefosfaat.
  • Meer spiermassa en kracht
  • Snellere recuperatie na training of wedstrijd
  • Grotere explosiviteit
  • Verhoogde spiercelhydratatie(geen vochtretentie)zorgt voor betere eiwitsynthese(spieropbouw)
Ik heb nu 2 vragen:

- Wat is nu 3g in de praktijk (bv. hoeveel van een koffielepel?)
- Wanneer neem je het het best, na de training? of anders?

Groeten

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Nog een vraagje, je moet het gebruiken met water of fruitsap? met hoeveel dan? 100ml , 200ml?

Groeten

Verkeerde sectie ...

Maar : lees gewoon gebruiksaanwijzing ...

Er zit altijd een maatschepje bij, kijk gewoon hoeveel dat maatschepje is ... 1 koffielepel = 5 ml en de dichtheid van creatine = 1,33 g/cm³ (ml)

Dus 5 ml * 1,33 g/ml = 6.65gr -> 1 koffielepel = 6.65 gr creatine

Fruitsap kan wel, wordt naar 't schijnt sneller opgenomen ivm de suikers (ben niet 100% zeker). Aantal ml maakt geen ruk uit ...

Ik zie velen het s'ochtend, voor de training, na de training (op trainingsdagen) pakken en s'ochtend en s'avonds op niet trainingsdagen. 3XL bv doet het enkel voor de training en na de training, waar ik zelf ook voorstander van ben.

• Topic Starter Topic Starter
Voor en tijdens de training zijn slecht voor bloedsuikerspiegeling. Dus 1 koffiellepel met fruitsap is goed na training?

- Wat is nu 3g in de praktijk (bv. hoeveel van een koffielepel?)

theelepel (PS: koop een keukenweegschaal.. je kunt echt niet zonder)

- Wanneer neem je het het best, na de training? of anders?

totaal niet belangrijk.

]Nog een vraagje, je moet het gebruiken met water of fruitsap? met hoeveel dan? 100ml , 200ml?

totaal niet belangrijk (al schijnt het met wat koolhydraten makkelijker opgenomen te worden, maar zonder neem je het ook wel op)

Waarom zou creatine, op welk tijdstip dan ook, slecht zijn voor de bloedsuikerspiegel? ? ? ? ?

Dat vroeg ik me nou ook net af ... Ik dacht dat enkel koolhydraten daar iets mee te maken hadden (ivm hoog en laag) ?

Alle voeding heeft een effect op je bloedsuikerspiegel en insulineafgifte, maar ik denk niet dat een paar gram creatine een zodanig effect heeft dat je kan spreken van slecht voor bloedsuikerspiegeling

Dan zou ik graag de onderzoeken willen zien waar dit voor mensen is aangetoond. (ik ken alleen een onderzoek bij honden met een pos. uitslag een onderzoek bij konijnen dat juist een neg. uitkomst gaf).

• Topic Starter Topic Starter
Dan zou ik graag de onderzoeken willen zien waar dit voor mensen is aangetoond. (ik ken alleen een onderzoek bij honden met een pos. uitslag een onderzoek bij konijnen dat juist een neg. uitkomst gaf).

Heb jij het al gebruikt?

Wat creatine? Pas een jaar of 15.

Terug
Naar boven