Fitness Seller

Gebruiken zó veel mensen HG-producten?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hey bodybuilders

Als ik hier zo op het forum lees, lijkt het of de meesten UG-producten gebruiken. Maar als ik dat zo hoor in mijn gym, lijk ik wel de vreemde eend in de bijt met mijn op internet bestelde UG-merken. Vooral wat HCG betreft zweren ze bij pregnyl uit de apo. Alle HCG op internet zou fake zijn volgens hen, wat ik uiteraard met een korrel zout neem.

Hoe zit dat nu? Gebruikt de gemiddelde recreatieve juicer vooral UG of HG?

Discuss!
milton35

Meesten die ik ken gebruiken underground.

90% van hg gear is juist fake.

denk opzig dat de meeste hier niet op internet bestellen maar dat terzijde.
heb me hcg hg en verder gewoon ug.

Ja, dat weet ik (en zij waarschijnlijk ook), maar met HG-gear bedoel ik dus niet HG van internet besteld, maar werkelijk bij de apotheek gekocht.
In turkije en overal hebben ze overal fake gear ook in apotheek hoor.
Of hebben hun een voorschrift voor in NL test te halen ik begrijp het niet goed.

Ik kan alles bij de apotheek krijgen,heb pregnyl nu en ook hmg. deca's kan ik ook krijgen(heb er 2 liggen)maar die zijn maar gedoseerd op 50mg/ml dus als ik wekelijks 500mg wil gebruiken is dat elke week 10ml,dat zijn maandelijks 20 doosjes met 2 spuitjes van 50mg/ml:(

Ik kan alles bij de apotheek krijgen,heb pregnyl nu en ook hmg. deca's kan ik ook krijgen(heb er 2 liggen)maar die zijn maar gedoseerd op 50mg/ml dus als ik wekelijks 500mg wil gebruiken is dat elke week 10ml,dat zijn maandelijks 20 doosjes met 2 spuitjes van 50mg/ml:(
Hoe doe jij dit dan leg eens uit ? Jij stapt de lokale apo binnen en regelt dit ?
Of iemand die je kent regelt het.

Test E HG, de rest UG..
Zou wat zijn als we de Apo binnen konden lopen om wat doosjes test te halen;)

Is er dan UG HCG?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe doe jij dit dan leg eens uit ? Jij stapt de lokale apo binnen en regelt dit ?
Of iemand die je kent regelt het.

Wel, zij hebben hun pregnyl op verschillende manieren bemachtigd:

- vriendin die het toevallig nog liggen had omdat ze moeilijk zwanger geraakte
- een vriendin naar de doc sturen en laten zeggen dat ze niet zwanger geraakt en HCG wilt proberen (volgens mij zal je doc je dat niet zomaar meegeven en zullen er allerlei testen en andere artsen aan te pas komen, dus het moet al een hele goede vriendin zijn denk ik :D )
- een andere gast zei dat hij doktersvoorschriften vervalst / zelf invult. "Heel riskant, je doet dit beter niet zelf, maar zoek iemand die gek genoeg is om dat risico te lopen", zei hij.

Verder gaf die ene gast mij de tip om vooral goed rond te vragen bij vriendinnen en kennissen, de kans bestaat dat zij nuttige dingen liggen hebben. Nu ik eraan denk: de moeder van een vriend van mij heeft nolva liggen omdat ze borstkanker gehad heeft. Maar om nu te vragen of ik die eventjes mag hebben, vind ik wel ver gaan. :o

Wel, zij hebben hun pregnyl op verschillende manieren bemachtigd:

- vriendin die het toevallig nog liggen had omdat ze moeilijk zwanger geraakte
- een vriendin naar de doc sturen en laten zeggen dat ze niet zwanger geraakt en HCG wilt proberen (volgens mij zal je doc je dat niet zomaar meegeven en zullen er allerlei testen en andere artsen aan te pas komen, dus het moet al een hele goede vriendin zijn denk ik :D )
- een andere gast zei dat hij doktersvoorschriften vervalst / zelf invult. "Heel riskant, je doet dit beter niet zelf, maar zoek iemand die gek genoeg is om dat risico te lopen", zei hij.

Verder gaf die ene gast mij de tip om vooral goed rond te vragen bij vriendinnen en kennissen, de kans bestaat dat zij nuttige dingen liggen hebben. Nu ik eraan denk: de moeder van een vriend van mij heeft nolva liggen omdat ze borstkanker gehad heeft. Maar om nu te vragen of ik die eventjes mag hebben, vind ik wel ver gaan. :o
Ja nolva en hcg maar je hebt het over gear vriend.
Ik heb het over primos en decas en testos.

• Topic Starter Topic Starter
Ja nolva en hcg maar je hebt het over gear vriend.
Ik heb het over primos en decas en testos.

Ja, daar ben ik idd niet zo veel over te weten gekomen. Behalve dat die ene dude geregeld eens iets meenam van op reis. Maar blijkbaar kun je zelfs in buitenlandse apo's fakes krijgen volgens jullie. Dat was nieuw voor mij.

Wel allemaal veel moeite voor wat het waard is, vind ik. Ik geloof niet dat we mogen klagen over onze vertrouwde Benelux UG labs. In Amerika lijkt dat echter anders. Op die fora lees je genoeg topics over gasten die na 6+ weken nog niets merken van hun gear enzo. Zulke topics ben ik hier toch nog niet veel tegengekomen.

Terug
Naar boven