MuscleMeat

gebruikerservaring powerrack gevraagd

dodger

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m70
Massa
83kg
beste,

Ik train momenteel thuis met marcy mwb 850 + olympishe bar en nodige gewichten en dumbels.

Nu wou ik binnenkort een powerrack met latpulley en incl. multibench bestellen bij fitness-seller.

Ik ben aan het twijfelen of ik een rack van powertec of barbarian line zou nemen.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p457_Barbarian-Power-Cage-System-incl--Multi-Bench.html&XTCsid=4d0ee0804b0f1f5efc8450490c3f978c

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p335_Powertec-Power-Rack-System-incl--Utility-Bench.html

Zover ik kan zien en lezen op de site van fitness-seller vind ik persoonlijk dat die van barbarian er steviger uitzien.

Maar het voordeel dan weer bij powertec is dat het benchbankje dat erbij zit een leglift bezit voor extra benentraining en bij barbarian niet.
Ik zou eventueel mijn bankje van marcy kunnen gebruiken maar dat is hoger en ik weet niet of ik dat kan gebruiken bij de latpulley.

Nu wil ik langs deze weg graag wat goede en slechte ervaringen horen van alle twee de merken.

met vriendelijke grts

Ik heb een barbarian line met lat-station en ben er zéér tevreden over. Zeer stabiel en robuust!
En who cares van dat bankje met die extra's... SQUATS IS ALL YOU NEED!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een barbarian line met lat-station en ben er zéér tevreden over. Zeer stabiel en robuust!
En who cares van dat bankje met die extra's... SQUATS IS ALL YOU NEED!

Ja mijn voorkeur gaat ook naar barbarian line. Maar ik begon te twijfelen omdat er geen leglift bij was. Maar het zal toch barbarian worde denk ik.;)

Ik heb zelf dat powertecbankje in mijn rack staan. Ook genomen voor de leglift, maar heb hem maar één keer gebruikt ofzo. Ik denk dat de barbarian steviger.

Oja, Powertec rack is trouwens super!

Ik vind het niks. Geef mij maar gewoon 2 losse recht opstaande racks. Voel me zo opgesloten in de kooi. En die vangers vind ik ook niet echt een reden om zo'n ding te halen. Enige waar ik ze bij gebruik zijn Good Mornings in geval dat. Voor de rest is een power rack zwaar irritant.

Ik vind het niks. Geef mij maar gewoon 2 losse recht opstaande racks. Voel me zo opgesloten in de kooi. En die vangers vind ik ook niet echt een reden om zo'n ding te halen. Enige waar ik ze bij gebruik zijn Good Mornings in geval dat. Voor de rest is een power rack zwaar irritant.

denk dat jij de enigste bent die er zo over denkt. wie wil dit nu niet???

Met zon powerrack kan je in principe toch alle oefeningen doen die je nodig hebt?

Ik heb zelf een Barbarian Line. Uitstekend hoor, zeer stevig en ideaal om in te trainen.

Terug
Naar boven