kan de 2de persoon waarmee je n netwerk deelt alles zien wat jij doet ?
Kan die bijv. zien op welke sites jij gaat en kan hij jouw paswoorden achterhalen?
Kan die bijv. zien op welke sites jij gaat en kan hij jouw paswoorden achterhalen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij je windows-map op niet delen zet kunnen ze niets achterhalen. Wachtwoorden kunnen ze zowiezo niet zien. Ik neem aan dat het een netwerk is met een workgroup en niet met domain (via een server)?
Als je met rechtermuisknop op deze computer klikt, tabje computernaam, wat staat er dan bij volledige computernaam en de regel eronder?
Als je met rechtermuisknop op deze computer klikt, tabje computernaam, wat staat er dan bij volledige computernaam en de regel eronder?
Met shark kun je alles wat op hetzelfde netwerk zit achterhalen![]()
sorry, computernaam staat onder geavanceerd, my bad... kijk nog eens
Windows 98Wat voor machine heb je dan? Een Pentium 500mhz of zo?
Bestanden inzien op het netwerk is wat minder lastig dan controleren welke sites jij bezoekt maar met een sniffer is het een fluitje van een cent eigenlijk.
Rechtermuisknop op deze computer > eigenschappen > boven in tabblad Geavanceerd.
Maar bij xp is het gewoon onder computer > eigenschappen > computernaam
****, ik ben niet helemaal wakker
rechtermuisknop deze computer > eigenschappen (ipv geavanceerd) > computernaam
werkgroep staat daar aangegeven
---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------
werkgroep,is dat goed of slecht?
die windows-map vind ik nergens?windows-catalogus wel...
Windows 98Wat voor machine heb je dan? Een Pentium 500mhz of zo?
Bestanden inzien op het netwerk is wat minder lastig dan controleren welke sites jij bezoekt maar met een sniffer is het een fluitje van een cent eigenlijk.