MuscleMeat

Shocking News Geen celstraf voor stelen van 623 fietsen

sleeparchive

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
media_xl_3925656.jpg

Een 38-jarige man uit Antwerpen die meer dan 600 fietsdiefstallen bekende, is door de onderzoeksrechter vrijgelaten mits handlichting. Hij moet zich wel laten behandelen voor zijn verslavingsproblematiek.

De man werd afgelopen zaterdag door de spoorwegpolitie betrapt. Die hield toezicht aan de fietspunten nabij het Centraal Station, omdat die al geruime tijd geteisterd werden door een diefstallenplaag.

De man bekende dat hij op 2,5 maand tijd maar liefst 623 fietsen had gestolen. Dat is een gemiddelde van acht diefstallen per dag. Hij had ze verder verkocht en op die manier 16.000 euro opgestreken.

De verdachte moet op 24 november voor de rechtbank verschijnen. Niet voor de fietsdiefstallen, maar voor een winkeldiefstal. (belga/vsv

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...en-celstraf-voor-stelen-van-623-fietsen.dhtml

dus die gozer steelt even rond de 600 fietsen en verdiende er 16000 euro mee en mag al zijn geld houden hahaha ongelovelijk !

Daarom mag je nooit lachen als een marokkaan met zijn fiets onder de trein is gekomen..

Hahhahahaha verlavingsproblematiek :roflol:

Voor celstraf kwam hij er 2 tekort.:)

Doet me een beetje denken aan een internet oplichter die 700 mensen voor meer dan 200.000 euro had opgelicht, waar speurders zijn stabiele IP hadden getraceerd tot het adres aan toe (!), en de politie aangaf "hier geen tijd voor te hebben". Een paar gedupeerde hebben hem toen zelf in de val gelokt, vastgehouden en de politie gebeld (toen kwamen ze, na lang aandringen pas aankakken).

hoe verkoop je 623 fietsen voor ong 25 euro per stuk in 2.5 maanden zonder dat het iemand opvalt :S

Gebeurde hier ook, zolang mensen er geen last van hebben boeit het ze niet.
Of het moet toevallig hun eigen fiets zijn die opeens verkocht word :P

Behandeling is beter dan iemand in een cel pleuren zodat hij na 1 jaar weer vrolijk verder kan gaan.

Niet meer dan terecht, een fiets die goed gesloten is kan je niet zomaar stelen. De slachtoffers zijn dus allemaal mensen die geen zorg dragen voor hun tuig dus was alleen maar een goede actie van die man.

En dan zijn sommigen verbaast dat mensen hun vertrouwen in het Belgische gerecht hebben verloren...

Ja, toch wel. Mss omdat ik zelf vroeger tal van fietsen gestolen heb die niet of nauwelijks gesloten waren. Als je geen respect hebt voor je gerief moet je gewoon niet zeuren als het gestolen wordt imo. Ik zag het toen al als een dienst die ik de mensen bewees om ze zo meer zorg te laten dragen voor hun materiaal. In plaats van er een simpel 3-cijferslot aan te hangen zullen ze nu hoogstwss wel een degelijk slot kopen die niet in 1, 2, 3 open te krijgen is.

Ja, toch wel. Mss omdat ik zelf vroeger tal van fietsen gestolen heb die niet of nauwelijks gesloten waren. Als je geen respect hebt voor je gerief moet je gewoon niet zeuren als het gestolen wordt imo. Ik zag het toen al als een dienst die ik de mensen bewees om ze zo meer zorg te laten dragen voor hun materiaal. In plaats van er een simpel 3-cijferslot aan te hangen zullen ze nu hoogstwss wel een degelijk slot kopen die niet in 1, 2, 3 open te krijgen is.

Stelen is moreel fout en dient te worden bestraft, punt. Degene die steelt is ALTIJD schuldig.

Your_Gay.jpg

Foto van zijn huis gevonden:
yourbikesal9.jpg

Zo val je wel op ja ! :D

Terug
Naar boven