XXL Nutrition

Geen euforie meer!!

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
nu in 7e week van test prop o.a. dag
en 1x in de week 500 mg sutanon

in het begin wreed gevoel, harde pumps, zwaar aangekomen nu 93,5
b.f. 9.4 % ( 3 punten sys ) dus 13,5 kg aangekomen!!!

maar nu de laatste 2 weken zwaar benauwd, en de spieren doen gewoon zeer, en dan bedoel ik niet zoals na de training.

vreemd, vreemd

Benauwdheid komt door het extra gewicht dat je hebt aangezet, je longen kunnen niet zo snel meekomen als jij in n kuur groeit.

SAHR zei:

maar nu de laatste 2 weken zwaar benauwd, en de spieren doen gewoon zeer, en dan bedoel ik niet zoals na de training.

vreemd, vreemd

Heb je verder nog bijwerkingen gehad tijdens je kuur? Waterretentie? Acne?

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
Heb je verder nog bijwerkingen gehad tijdens je kuur? Waterretentie? Acne?

ja wat acne op schouders, maar dat valt te verwaarlozen.
verder slapen ging niet wonderbaarlijk goed, maar daar had ik ook weer een middeltje tegen, in het begin v/d kuur had ik dezelfde symptonen als nu, maar die verdwenen weer, om nu in versterkte mate terug te keren.
verder beviel de kuur uitermate goed, alleen op de dag van injectie sustanon
s'nachts gewoon helemaal niet slapen. daarna een dag vol zware arbeid en s'avonds weer in de sportschool en dat was dan iedere keer op vrijdag dus zwaar uitgeput. maar kuur is nog niet afgelopen, al denk ik dat er verder niet veel lichaamsgewicht bij zal komen, want wat ik nu eet is zoveel, meer is gewoon niet haalbaar, train ook op m'n zwaarst dus dat kan ook niet verbetert.

Nu nog een goede nakuur.

IK begrijp helemaal NIKS van je kuur.
TEst prop om de dag en één keer in de week een lading extra test prop en wat andere test-estertjes in de vorm van een stoot Sustanon.

Heel vreemd.

zeeer zeer vreemde kuur maar 13,5 kg damn komen en nog voor en na kuur foto's?

Waarom staren er zoveel zich zó blínd op die kilo's hè?

Ik begrijp het niet. Zal wel beginners-verblinding zijn.

Als ik een zout & water-kuur doe kom ik ook 10 kilo aan.
Als ik een dbol kuurtje doe, ook.

Maar wat er kwalitatief blijft hangen is altijd netto véél minder.

Neem van mij als kuur-opa aan: Staar je niet blind op die weegschaal, de spiegel telt.
Niks is zo verraderlijk als weegschaal-politiek en het zegt eenvoudigweg helemaal niks over de kwaliteit van je kuur.

...en échte spiermassa komt pas na járen, niet na een paar weken :)

DBC01 zei:

Niks is zo verraderlijk als weegschaal-politiek en het zegt eenvoudigweg helemaal niks over de kwaliteit van je kuur.

mijn kuur is verder helemaal niets mis mee

DBC01 zei:

Ik begrijp het niet. Zal wel beginners-verblinding zijn.

Als ik een zout & water-kuur doe kom ik ook 10 kilo aan.
Als ik een dbol kuurtje doe, ook.

Maar wat er kwalitatief blijft hangen is altijd netto véél minder.

Neem van mij als kuur-opa aan: Staar je niet blind op die weegschaal, de spiegel telt.

Idd...die fout maakte ik ook, ik mag alleen nu flink gaan cutten omdat er n aantal kilootjes vet bij zijn gekomen. In de spiegel kun je toch het best je vooruitgang zien.

Kuren is voor velen kilo's pakken.
Wat er uiteindelijk af moet aan het einde van de rit, om toonbaar met resultaat over te komen, tja dat verzwijgen de meesten liever.

DBC01 zei:
Kuren is voor velen kilo's pakken.
Wat er uiteindelijk af moet aan het einde van de rit, om toonbaar met resultaat over te komen, tja dat verzwijgen de meesten liever.

ben ik met je eens dbc, maar uiteindelijk gebruiken we toch allemaal een kuur om er iets beter van te worden toch? en natuurlijk besef ik ook dat er een heleboel vocht en vet bij zit, het is toch ook godsonmogelijk om alleen maar spieren te winnen!! en T W wat voor kuur heb jij de meeste ervaring mee?

get your nakuur ready

He bro,

Wil maar een ding zegge zorg dat je een verdomd goeie nakuur hebt, hcg, clomid... want de kilo's vliegen eraf zodra je die lekkere shot niet meer zet..

Keep up the good work

Mzl.

SAHR zei:

vreemd, vreemd

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven