MuscleMeat

geen geluid bij laptop

boforli

Huge Freak
Waardering
310
weet er mss iemand hoe het komt dat ik geen geluid meer heb op me laptop,kan een virus hier voor zorgen??
tis ineens verdwenen van vandaag :s

mss de drivers voor je geluidskaart opnieuw installeren?

• Topic Starter Topic Starter
kan dat verslijten dan?

nee natuurlijk niet :D maar kan bv zijn dat je ze pertoeval gedeinstalleert hebt op de een of andere manier..
ik zou eerst eens online scan doen met bv bitdefender en zien of daar wat uit komt...

kunt ge dat ook s in t nederlands uitleggen?? :scratch:

geluid staat op mute?

kan een virus hiermee te maken hebben mss?

Misschien een overbodige vraag: Staat het geluid op 0?

Is de laptop misschien aangesloten aan een koptelefoon? Of een stereo? Dan komt er ook geen geluid uit de boxen van de laption.

Het geluid kan ook altijd kapot zijn.

kunt ge dat ook s in t nederlands uitleggen?? :scratch:

nederlandser als dit kan toch wel niet denk ik???

je kan een aantal dingen checken :

ga naar config.scherm -> geluiden en audioapparaten -> tabblad volume -> bij volume, klik geavanceerd. Dan krijg je een soort mengpaneel waar de meest linkse schuif in ieder geval een beetje open moet staan (volumeregeling). Alles dempen moet sowieso uitgevinkt zijn.

rechtermuisknop op Deze Computer, dan tabblad hardware, dan apparaatbeheer en zien of er ergens gele uitroeptekentjes staan

online scan : BitDefender Free Online Virus Scan

en mss ff spywarescan doen, spybot of andere spywarescanner

audiodriver van je cdrom halen die bijgeleverd is bij je laptop/windows en die opnieuw installeren, of via internet downloaden

Als die dingen niet werken is volgens mij gewoon je geluidskaart kapot:p

mmm,probleem is opgelost.De schuif van de "wave" stond uit in het "hoofdvolume-menu".Ik snap niet hoe dat kan eigenlijk,ben er niet in geweest,is gewoon vanzelf veranderd :s
Bedankt "money" en " tjer" voor hulp, en ja nederlandser kan mss niet maar ik ken dan ook geen kloten af van computers ;)

en nu is boforli weer happy en kan ie weer rustig slaapies doen

probeer je iets te insunueren jacky??

hahaha nee ikke niet gewoon zoals ik het zeg ....gewoon dat je blij bent dat het opgelost is...wel een mooie avatar bij de weg wil de voorkant wel eens zien voordat het eigenlijk een jongen is.....

Nou aan die reet te zien lijkt me dat geen kerel :)

Terug
Naar boven