Fitness Seller

Geen internet verbinding meer?

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
Ik heb verbinding met internet via de laptop, dus ik krijg een signaal.
Stop ik de kabel van de modem in mijn gewone pc dan krijg ik geen verbinding. Tot gisteren nog wel gewoon. Er zit geen router tussen.

Ik dacht eerst dat de firewall de verbinding blokeerde dus die heb ik tijdelijk uitgeschakeld, maar nog steeds niks, dus dat is het niet.

Iemand enig idee?

Het besturingssyteem is XP.

Graag een oplossing voor Dummies en geen computerjargon s.v.p. want ik ben niet zo heel erg thuis in de materie.:o

Alvast heel erg bedankt voor de mesewerking!

Heb ik ook wel ns gehad, probeer eens een systeemherstel naar gisteren;).

Ohja, start, systeemwerkset, systeemherstel;). Rest zal zich wel wijzen.

Even 'n BMOVL-filtertje door je default gateway rammen en vervolgens de DNS suffix re-routen naar je subnet mask, dan doet ie 't weer.

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik ook wel ns gehad, probeer eens een systeemherstel naar gisteren;).

Ohja, start, systeemwerkset, systeemherstel;). Rest zal zich wel wijzen.

Bedankt voor de tip.
Gedaan maar helaas, nog niks.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Even 'n BMOVL-filtertje door je default gateway rammen en vervolgens de DNS suffix re-routen naar je subnet mask, dan doet ie 't weer.

Eh, ok.:)

begint je IP op je gewone pc met 168.xxx.xxx.xxx ?
geeft hij een notificatie weer "beperkte verbindingsmogelijkheden..." ?

probeer nog eens een systeemherstel maar dan naar 1 week terug bijvoorbeeld, mocht het niet werken zie beneden.

kijk eens naar de driver van je netwerk kaart in apparaatbeheer.

apparaatbeheer: rechtermuisknop op deze computer, eigenschappen. Daarna even gissen: tabblad geavanceerd / advanced , apparaatbeheer

mocht het niet daar staan, kijk dan bij het tabblad hardware en ga anders alle tabs af.

nu verder: als je apparaatbeheer hebt geopend, zie je ergens een geel uitroepteken in een driehoekje?

Zoja, rechtermuisknop erop, verwijder de installatie en dan via configuratiescherm>hardware toevoegen opnieuw installeren, probeer het dan nog eens.

mocht het nu niet lukken, dan word het moeilijk om je via internet te helpen...

Terug
Naar boven