AndroidHealthClinic

Geen internetverbinding meer met laptop. ( vista )

RobbertK

Ripped Bodybuilder
Waardering
148
Ik kan ineens geen verbinding meer maken met de laptop. Als ik zoek naar netwerken, staat mijn netwerk er wel bij maar er staat achter

The settings saved on this computer for the network do not match the requirements of the network

Het meest logische lijkt me dus dat ik die instellingen ergens moet veranderen, maar waar moet dit?
Eerst had ik gewoon verbinding met hetzelfde netwerk, en ik heb ook niet echt wat veranderd. Ik gebruik vista btw.

Weet iemand waar het probleem zit?

Ik kan ineens geen verbinding meer maken met de laptop. Als ik zoek naar netwerken, staat mijn netwerk er wel bij maar er staat achter

Het meest logische lijkt me dus dat ik die instellingen ergens moet veranderen, maar waar moet dit?
Eerst had ik gewoon verbinding met hetzelfde netwerk, en ik heb ook niet echt wat veranderd. Ik gebruik vista btw.

Weet iemand waar het probleem zit?

Windows Vista is het probleem ;)

Ik heb ook Vista op mijn laptop en het suckt bigtime. Ik krijg het er bijna niet meer af.

• Topic Starter Topic Starter
Hier heb ik dus niks aan. Vertel me liever hoe ik weer verbinding krijg ipv zitten te whinen dat je terug wilt naar windows95.

Heb je een beveiligde router? Misschien even checken zonder beveiliging.

Als je dit probleem hebt vanals er vista op stond dan kan het zijn dat bv je router niet compatibel is met vista
Mss firmware update van de router doen...
Anders gewoon verbinding opnieuw instellen : [Link niet meer beschikbaar]

Nee, hij deed het gewoon van de 1 op de andere dag niet meer. Ik heb voor zover ik weet niets verandert.

Nee, hij deed het gewoon van de 1 op de andere dag niet meer. Ik heb voor zover ik weet niets verandert.

dan zou ik zeker al een spywarecheck doen, want is maar raar dat ie het opeens niet meer doet...
anders ff Advanced windowscare personal downloaden en ff laten scannen...
Ken jammer genoeg niet genoeg van vista om je fatsoenlijk te helpen:p

Hij doet het weer. Verbinding resetten was genoeg :P.

haha oke..ik heb ook wel eens dat wireless verbinding knopje uit staat.;.

en me laptop start soms traag op damnn

Terug
Naar boven