ultimategainer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 97kg
Hallo allemaal, sinds een tijdje zie ik niet echt vooruitgang meer, behalve dat mijn gewichten wat omhoog zijn.
Ook pas ik mijn routines aan, zo doe ik om de 8 weken bijvoorbeeld: andere reps, andere oefeningen etc. Ik zal ook mijn voedingsschema en trainingsschema posten als dat nodig is. Mijn kcal behoefte is: 3000 kcal en ik kom daar samen met het avond eten aan toe, ook aan de vetten koohlydraten eiwitten etc. Waaraan zou het kunnen liggen?
Ook pas ik mijn routines aan, zo doe ik om de 8 weken bijvoorbeeld: andere reps, andere oefeningen etc. Ik zal ook mijn voedingsschema en trainingsschema posten als dat nodig is. Mijn kcal behoefte is: 3000 kcal en ik kom daar samen met het avond eten aan toe, ook aan de vetten koohlydraten eiwitten etc. Waaraan zou het kunnen liggen?

dus ik probeer dat wat te beperken. @Dinky Toy, Lijkt me sterk na pas 1 jaar fatsoenlijke training en voeding. Nu even de conclusie.. Ik ben op vakantie geweest en heb een weekje gerust, en nu lijkt het dat mijn verbeterde voedingsschema nu al zijn vruchten heeft afgeworpen. Na de eerste trainingen lijkt het NU al alsof ik een beetje vooruitgang zie / voel terwijl dat altijd uitbleef.