AndroidHealthClinic

Geflitst en tomtom

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Ik dacht aan de flitslocaties in Tomtom een goede waarschuwingssysteem te hebben maar viel dat even tegen. Ben nu dus in Maart 2x geflitst op een plaats waar Tomtom geen waarschuwingssein gaf :mad:

Weet iemand hoe je die vaste locaties kan upgraden want nu heb ik er dus niets aan.

Was trouwens aan Kennedytunnel voor de Belgen... klootzakken veranderen de snelheidsgrens gedurende de dag steeds van 70 naar 100 en als je dan ff niet aan je snelheid/flitspalen denkt...

Jij hebt dus te hard gereden, en je geeft de mooie techniek de schuld. :sad:

idd Kennedytunnel is dikke miserie, gvd

• Topic Starter Topic Starter
Jij hebt dus te hard gereden, en je geeft de mooie techniek de schuld. :sad:
Nope niet echt. Wel diegene die de locaties erin heeft gezet en het systeem niet laat vragen naar updates om de zoveel tijd. Beetje gevaarlijk om op te vertrouwen zo. Ik ben trouwens geen snelheidsduivel, maar 15km/u teveel heb je al snel per ongeluk als je vlot rijd en niet steeds op je teller let. Gewoon smerig om steeds de snelheid te veranderen aan die ingang van de tunnel, meer geldklopperij dan wat anders.

Maar weet iemand waar je die locaties (regelmatig) kan upgraden?

Roxxe: ik hoop dat je straks met je Kia ergens keihard geflitst wordt , post je het dan ook ff? :)

Nope niet echt. Wel diegene die de locaties erin heeft gezet en het systeem niet laat vragen naar updates om de zoveel tijd. Beetje gevaarlijk om op te vertrouwen zo. Ik ben trouwens geen snelheidsduivel, maar 15km/u teveel heb je al snel per ongeluk als je vlot rijd en niet steeds op je teller let. Gewoon smerig om steeds de snelheid te veranderen aan die ingang van de tunnel, meer geldklopperij dan wat anders.

Maar weet iemand waar je die locaties (regelmatig) kan upgraden?

Roxxe: ik hoop dat je straks met je Kia ergens keihard geflitst wordt , post je het dan ook ff? :)

met een Kia kun je niet gefliltst worden... die dingen gaan niet zo snel!

:roflol: pwnd

Anyways.... heb het zelf al gevonden --> [Link niet meer beschikbaar] (let vooral op het logo van die site)

Kunnen we weer scheuren he :D j/k

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet? Eerste is serieus tweede niet, vandaar de "j/k" simpel toch :)

hehe ik pas toch altijd op als ik ergens kom waar ik het niet zo goed ken... want tegenwoordig staan er overal zo'n rotte camera's :( :sad:

gelukkig doe ik vaak dezelfde banen :D;)

Hehe natuurlijk bro ;)

in België veranderen ze van de ene dag op de andere alles,
het is nogal onbegonnen werk voor TomTom om dat allemaal bij te houden

:jk:

in België veranderen ze van de ene dag op de andere alles,
het is nogal onbegonnen werk voor TomTom om dat allemaal bij te houden

:jk:

laat die j/k maar weg :sad:
ik merk meer en meer dat kleine baantjes waar ik lekker hard mocht rijden nu ook plots zone's 50 geworden zijn... niet dat ik daar rekening mee houdt maar toch!
ook de lekkere lange rechtuitbanen zijn nu max. 70 km/uur in een zone binnen de 10-15 km :(

Zo'n onbegonnen werk is het helemaal niet. Ik heb zelf ook een TomTom ONE v2 en met behulp van het programma POIedit update je zo binnen een minuut alle flitspaallocaties van de hele BeNeLux. Kwestie van even je SD kaartje in de cardreader van je PC, POIedit opstarten en updaten... klaar.

Ik gebruik trouwens de POI's van http://www.flitspaal.nl/

laat die j/k maar weg :sad:
ik merk meer en meer dat kleine baantjes waar ik lekker hard mocht rijden nu ook plots zone's 50 geworden zijn... niet dat ik daar rekening mee houdt maar toch!
ook de lekkere lange rechtuitbanen zijn nu max. 70 km/uur in een zone binnen de 10-15 km :(

tsja ... heb ook pas ne brief van 50e gehad omdat ik in een zone
50 -> 63 reed ... een week ervoor was dat nog een zone 70.

Dus daarom j/k het is gewoon onbegonnen werk voor TomTom om dat
allemaal te kunnen volgen ;)

Terug
Naar boven