AndroidHealthClinic

Geluid luider krijgen van mn pc?

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
Regelmatig als ik muziekbestanden aant luisteren ben vind ik het geluid gwn veel te stil terwijl alles op "max" staat. Nu weet ik wel van andere bestanden die standaard al luider staan ik ze veel harder kan zetten, het is dus wel degelijk mogenlijk.

Iemand tips?

Eigenschappen van audio aanpassen --> op max zetten
Speaker op max zetten(duh)
Volume van media speler op max zetten(duh)

heb hetzelfde probleem met de laptop,ik krijg er ook amper klank uit...ik denk dat mijn oplossing, een externe speakerset is...

Sluit je PC aan op je versterker.

Leg je oor op de speakert.

Minder trekken = minder doof ;)

Je hebt van die programmatjes waarbij je de volume van het bestand kunt maximaliseren, bijkomend effect is dat het kwaliteit net zo verslechterd als sommige topics hier op dbb.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt van die programmatjes waarbij je de volume van het bestand kunt maximaliseren, bijkomend effect is dat het kwaliteit net zo verslechterd als sommige topics hier op dbb.

Links? Veel luider moet het nu ook niet, gwn dat beetje extra:D

[Link niet meer beschikbaar]

je moet is zoeken of je de volledige gekraakte versie ergns kan vinden, heb dit thuis op men pc staan en de kwaliteit van audio is pakken beter, misschien dat dit al iets helpt

Regelmatig als ik muziekbestanden aant luisteren ben vind ik het geluid gwn veel te stil terwijl alles op "max" staat. Nu weet ik wel van andere bestanden die standaard al luider staan ik ze veel harder kan zetten, het is dus wel degelijk mogenlijk.

Iemand tips?

Kan ook een kwestie zijn van een verschil in geluidsvolume van het MP3-tje zelf. Sommigen zijn "zacht" gecodeerd, anderen "luid".

Terug
Naar boven