Fitness Seller

Gelukkig geen assiel voor omar bin laden.

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Spanje heeft een asielverzoek van Omar Osama bin Laden, een zoon van de gezochte Al-Qaidaleider, afgewezen. Dat heeft het Spaanse ministerie van binnenlandse zaken woensdag gezegd.

De 27-jarige Bin Laden beantwoordt niet aan de voorwaarden voor asiel, zei een woordvoerder van het ministerie zonder uit te weiden. De woordvoerder wilde niet ingaan op de redenen voor het asielverzoek van Bin Ladens zoon.

Omar Osama bin Laden diende het verzoek maandag in nadat hij op het vliegveld Barrages bij Madrid was geland. Hij verblijft in afwachting van de afhandeling van het verzoek op het vliegveld en heeft 24 uur om beroep aan te tekenen tegen het besluit.

Het is gebruikelijk dat de Spaanse regering bij een asielverzoek advies inwint van het vluchtelingenbureau van de Verenigde Naties. Volgens de woordvoerder adviseerde het bureau negatief.

het is te koud bij papa in grot

had hij ook maar naar Schiphol moeten vliegen, in NL wordt iedere gek toegang verleend!
:roflol:

Heb hem weleens in een documentaire gezien, mankeert niks aan die jongen.

Van mij mag Nederland wel asiel aan hem verlenen.

assiel

vreemd trouwens, je zou denken dat de geheime diensten deze vent al jarenlang vast hadden zitten in 1 of andere martelkamer om zo informatie los te krijgen. We weten immers dat ze al jaren mensen die verdacht worden van terrorisme zo oppakken en vasthouden, zet mij toch aan het denken dat osam bin laden toch misschien gewoon een cia agentje is geweest die gebruikt is om oorlog te stichten.

assiel

vreemd trouwens, je zou denken dat de geheime diensten deze vent al jarenlang vast hadden zitten in 1 of andere martelkamer om zo informatie los te krijgen. We weten immers dat ze al jaren mensen die verdacht worden van terrorisme zo oppakken en vasthouden, zet mij toch aan het denken dat osam bin laden toch misschien gewoon een cia agentje is geweest die gebruikt is om oorlog te stichten.

Officeel heeft Osama Bin Laden ook niets met 9/11 etc te maken. Check de website van de FBI maar:

http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htm

Het is een rasta?

Alweer een nieuwe reden voor een aanslag van zijn ouwe.

Omar: [both are the Jerry Springer show] How could you do this to me? On national television!
Osama: Well throw me a freakin' bone here, Scott.
Omar: Why did you run out on me?
Osama: Because you're not quite evil enough.
[audience boos]
Osama: Well it's true! It's true! You're semi-evil. You're quasi-evil. You're the margarine of evil. You're the Diet Coke of evil. Just one calorie, not evil enough.

Je zou voor minder asiel aanvragen in Spanje.

Arnoldfan had na WOII wss ook haren van dames die met Duitsers hadden gelopen afgeknipt en hun hoofden met menie besmeerd. En natuurlijk had hij nadien in het verzet gezeten, zoals velen. Toch een stukje cultuur.

Terug
Naar boven