XXL Nutrition

Generic Sup Nolvadex

serial

Cool Novice
Waardering
0
Ik was wat aan het zoeken naar de echtheid van een GS Nolvadex die ik recent heb gekocht als PCT voor een PH cycle en ik kwam dit topic tegen... (van 2006)

Ik heb dan de foto van de Nolvadex vergeleken met wat ik heb gekregen en het lot nr en vervaldatum zijn exact dezelfde.... (673462 en 05-2009)

Foto van origineel topic:
nolvadex.jpg

Moet ik me nu vragen stellen bij de echtheid van deze producten of kan het werkelijk zijn dat ze beiden eenzelfde lotnummer hebben?

Foto van wat ik heb:

IMG_4667.JPG

Dat kan best dat ze dezelde lotnummer hebben. Lotnummer is niet per potje of vial uniek he. Je moet het zo zien, je hebt een grote pan waar je eten in gaat maken (batch). Vervolgens schep je uit die pan dezelfde hoeveelheid van dat eten in steeds kleine bakjes die je dan afsluit en daar op de batchnummer vermeld en de vervaldatum. Dus alles uit dat pan heeft dezelfde batchnummer en de zelfde vervaldatum en alles hoort als het goed is qua samenstelling en concentratie ook precies hetzelfde te zijn uit elke indivuele bakje/potje.

De vraag die je eigenlijk zou moeten stellen is, waarom zou een ug lab zo'n grote batch maken die dan nu al bijna 3 jaar in omloop is? Niet echt financieel en praktisch een slimme zet. En uiteraard is bij 06-2009 alles wel in een keer op en komen er vrolijk nieuwe potjes rollen? haha als je het mij vraagt wordt er echt veel gerommeld met die stickers bij de producenten zelf. Laten we eerlijk zijn. Je gaat niet een printer van een paar duizend euro kopen om professionele labels mee te printen en je hebt zeker geen zin om steeds risico te lopen en tijd te nemen om voor elke batch weer labels door een derde partij te laten afdrukken. Aangezien deze ook ook niet per tientallen of honderden worden geprint, wordt het een duur grapje. Er zou eigenlijk iemand paar van die potjes moeten testen die geopend en gekocht zijn in in andere periodes en jaren en dan kijken of het precies hetzelfde is allemaal.

Maar goed het spul werkt en niemand heeft er tegenvallende resultaten bij. Dus iedereen happy :)

nough said, succes

• Topic Starter Topic Starter
De vraag die je eigenlijk zou moeten stellen is, waarom zou een ug lab zo'n grote batch maken die dan nu al bijna 3 jaar in omloop is? Niet echt financieel en praktisch een slimme zet. En uiteraard is bij 06-2009 alles wel in een keer op en komen er vrolijk nieuwe potjes rollen? haha als je het mij vraagt wordt er echt veel gerommeld met die stickers bij de producenten zelf. Laten we eerlijk zijn. Je gaat niet een printer van een paar duizend euro kopen om professionele labels mee te printen en je hebt zeker geen zin om steeds risico te lopen en tijd te nemen om voor elke batch weer labels door een derde partij te laten afdrukken. Aangezien deze ook ook niet per tientallen of honderden worden geprint, wordt het een duur grapje. Er zou eigenlijk iemand paar van die potjes moeten testen die geopend en gekocht zijn in in andere periodes en jaren en dan kijken of het precies hetzelfde is allemaal.

Maar goed het spul werkt en niemand heeft er tegenvallende resultaten bij. Dus iedereen happy :)

nough said, succes

De vraag was inderdaad eerder hoe het mogelijk was dat zo een batchnr nog steeds in omloop was, ik had dan ook even schrik dat dit nummer gefaked werd of iets dergelijks :)
In ieder geval bedankt voor de geruststelling! :D

Soms blijven ze eenmaal wat langer liggen bij een persoon.
Kan best als diegene toen een grote hoeveelheid heeft ingekocht dat die er nu pas doorheen is.

Don't worry, prima deze!

Terug
Naar boven