Fitness Seller

Genesis echt of nep??

Timothy187

Novice
Waardering
0
Ik heb vorig jaar een dianabol kuurtje only gedaan en had toen pillen van het merk Genesis.
Nu heb ik net weer diezelfde pillen gekregen van een ander persoon maar de grote van de potjes verschillen
en op de eerdere die ik had stond Genesis op de bodem en de draaidop van het potje bij de nieuwe is dit niet het geval.

Weet iemand hier meer van of heeft iemand hier iets over gehoord?

Ook de grote van de pillen is anders.

Fotos, exp date en batch nummer posten.
Ook moet het in het subforum ;)

• Topic Starter Topic Starter
Fotos, exp date en batch nummer posten.
Ook moet het in het subforum ;)

ik kon het niet in dat forum plaatsen omdat ik nog niet genoeg posts hads ofso

http://partyflock.nl/album/1276152:Mijn_album

hier staan de fotos ( het kleinere potje is van vorig jaar en heeft veel effect bij mij gedaan) het grotere potje van dit jaar weet ik nou niet of het echt helpt of niet

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 22:59 ----------

ik had er al in gekeken thnx maar kon niets vinden over deze genesis

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie response het raare is dat ik wel vooruit ben gegaan op het potje rechts me balle zijn ook wat gekrompen en druk 25 kilo meer bankdruk al in de eerste week.

(edit) 15 kilo

ik kon het niet in dat forum plaatsen omdat ik nog niet genoeg posts hads ofso

http://partyflock.nl/album/1276152:Mijn_album

hier staan de fotos ( het kleinere potje is van vorig jaar en heeft veel effect bij mij gedaan) het grotere potje van dit jaar weet ik nou niet of het echt helpt of niet

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 22:59 ----------

ik had er al in gekeken thnx maar kon niets vinden over deze genesis

Hahahahaha wtf ik keek net op je partyflock link en keek ik na je foto maar als jij al is eerder gekuurt hebt en sowieso al heb je er niks van over gehouden ga is eten en echt trainen man dit soort gasten als jou verpesten alles voor de mensen die er echt voor gaan jongetjes zoals jij doen t puur omdat ze denken dat het een wonder middel is :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lekker kuren!

Verplaatst. Foto's staan er inmiddels via link. Wat gescheld vwd. Normaal doen nu anders gaat topic dicht.

Terug
Naar boven