AndroidHealthClinic

Gepest.

fiezefur

Huge Freak
Waardering
1.884
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
Zit iemand ook dat programma op rtl4 te kijken over een of andere struisvogel die vroeger gepest is?

Ik wel en ik pis hier gewoon in mn broek van het lachen!
wat een ontzettende omega's...
Beetje lopen janken en knuffelen, fl**ker eens op zeg.
Zet je over het verleden heen, en loop niet zo te b**chen!
Als ik een kind krijg weet ik een ding zeker, hij word vanaf zijn geboorte opgeleid tot silverback!

Discus!

• Like
Waarderingen: free
Zag voorstukjes en zag allemaal gejank idd. Mijn kind krijgt later klappen van de zweep als het niet voor zichzelf op komt.

Thx voor de tip bra

• Topic Starter Topic Starter
Zag voorstukjes en zag allemaal gejank idd. Mijn kind krijgt later klappen van de zweep als het niet voor zichzelf op komt.
Zoiezo, je weet gewoon dat je gefaalt hebt als je zoon niet bovenaan de apenrots staat!

Da wijf op tv is op de basisschool gepest(toen leek het nog een normale tv avond te worden) daarna is ze gepest op de middelbare (ik begon me al op te winden) toen dreigde ik al in een lachkramp te verschieten omdat ze haar haar af wilde knippen maar toen kwam het: ze is na al haar schooltijd gepest op haar werk: een kinderdagverblijf!! een fokking kinderdagverblijf! ik hield het niet meer.. hoe kun je nou door van die gare kinderdagverblijfwijven gepest worden.. dan kom je toch de volgende dag met een klauwhamer naar je werk!(toen ik dit hoorde stroomde het goudgele water langs mijn broeksppen af.

t*ring als dat je dochter is krijgt ze idd met de zweep!

Gepest worden door je collega's :roflol: Woman i am dissapoint.
Als ik die vader was zou ik niks meer met haar te maken willen hebben.

Ik ging echte meisjes in de jungle kijken :p:p

Gepest is weer net zo'n zeur programma als dat van: man mijn is .... mijn man heeft..... buren ruzie... bla bla.
Waarom komen mensen niet gewoon voor zichzelf op? als je gepest wordt heb je toch weinig te verliezen dus gewoon gewelddadig worden. :hamer::trollface:

Jensen komt zo! Lekker lachen met me oma terwijl ik aan de kwark zit :D

Laatst bewerkt:
Jammergenoeg heeft niet iedereen een DBB-er als vader

Wat is dat toch met al die honderd-in-een-dozijnshows, familieshows en jankprogramma's? Vinden mensen dat nou serieus interessant om te zien?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is dat toch met al die honderd-in-een-dozijnshows, familieshows en jankprogramma's? Vinden mensen dat nou serieus interessant om te zien?
Meeste zijn niet intressant, maar wil je een testboost door een superioriteitsgevoel is deze zeker de moeite waard.

Binnekort komt the Paingame op tv, ben gister bij de opnames geweest.. 2 neven van me doen mee, dat wordt wel wat leuker dan al dat gezeik op tv.

Gewoon een Fear Factor ripoff lijkt het me, maar misschien idd wel leuk om te kijken.
Zo kan je het zien, alleen heb je hier ook onderdelen die pijn doen.. Jammer dat ik niks mag vertellen over de onderdelen aangezien ik dan een boete krijg van 10.000 euro :roflol:

alsof ze weten dat je op een bb forum zit

Terug
Naar boven