AndroidHealthClinic

Geplande kuur + roa

ornyk

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Hallo

Een kennis van me had over 2 weken een kuurtje gepland .
Nu schrijft de dokter hem vorige week roa voor.
20 mg per dag.

Is het verstandig om zen geplande kuurtje gwn te doen
Of nie ?

Alvast bedankt

heeft ie erg last van acne?
wat gaat ie kuren?

Roa houdt wel wat tegen ja

• Topic Starter Topic Starter
In het begin had hij het erg op schouders
Nu niet zo erg maar het komt altijd ligt terug
Als hij bvb kaas of frieten eet...

Deca . Test e . En winny. Hoeveel ml per week weet ik niet

ik zou w88 na de kuur
doe ik zelf ook

Jij zou wachten met roa tot na de kuur as
Of jij zou wachten met de as tot na de kuur roa ?

Want hij zou volgens de dokter de roa 6 maand moeten nemen
Daarom vroeg hij me dit hier te vragen...

Jij zou wachten met roa tot na de kuur as
Of jij zou wachten met de as tot na de kuur roa ?

Want hij zou volgens de dokter de roa 6 maand moeten nemen
Daarom vroeg hij me dit hier te vragen...

roa na de kuur natuurlijk...

Jongens, waarom roa na de kuur? Alleen ivm leverwaarden? Ik kreeg eerste keer tijdens kuur flinke acne dus gebruik het nu tijdens kuur en heb een puntgave huid op het moment.

Omdat het tegenwerkt.
Ik doe vanaf nakuur om de dag

Is MIJN ervaring.
De bron ben ik;)

ik weet wat het bij mij doet, wat het bij jouw doet weet ik niet
maakt me ook niks uit:P

Jongens, waarom roa na de kuur? Alleen ivm leverwaarden? Ik kreeg eerste keer tijdens kuur flinke acne dus gebruik het nu tijdens kuur en heb een puntgave huid op het moment.

Omdat velen waaronder ik puisten krijgen in de nakuur, of dat komt door nolva of doordat je hersteld van je kuur weet ik niet. Weet nog goed mijn eerste keer kuren en dacht dat sides in de vorm van puisten enorm overtrokken waren want ik had er geen behalve een enkele en dat heb ik altijd al. Dat heb ik geweten tijdens nakuren want zat onder. Mijn bloat mijn te snelle groei viel niemand op maar kreeg van veel mensen vragen hoe ik toch opeens aan die puisten kwam. Dan moet je maar weer verzinnen dat je meer chocolade eet of een andere k*tsmoes.

Niet dat ik roa gebruik wel vitamine B5 een gram per dag in de nakuur om die reden.

Volgens mij valt het wel mee met dat tegenhouden van je gains hoor. Ik gain super. Het lijkt me dat de hele dag je ergeren aan een lichaam vol acne ook niet bevordelijk is voor je gains.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 10:48 ----------

Omdat velen waaronder ik puisten krijgen in de nakuur, of dat komt door nolva of doordat je hersteld van je kuur weet ik niet. Weet nog goed mijn eerste keer kuren en dacht dat sides in de vorm van puisten enorm overtrokken waren want ik had er geen behalve een enkele en dat heb ik altijd al. Dat heb ik geweten tijdens nakuren want zat onder. Mijn bloat mijn te snelle groei viel niemand op maar kreeg van veel mensen vragen hoe ik toch opeens aan die puisten kwam. Dan moet je maar weer verzinnen dat je meer chocolade eet of een andere k*tsmoes.

Niet dat ik roa gebruik wel vitamine B5 een gram per dag in de nakuur om die reden.

Aha, ik kreeg het in de kuur ook, tijdens nakuur werd het wel erger idd.

Terug
Naar boven