MuscleMeat

Gestart met de kynoselen.....

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Morgen zit mn cutkuurtje met tren/winny en clen erop. Dus heb ik vandaag besloten om met de kynoselen te beginnen.

Zojuist 1e injectie gezet in mn bovenbeen (1,5 ml) . Ik heb een 0.6x25 naald gebruikt maar kleiner kan ook wel. Het is een waterige oplossing dus hard drukken is niet nodig. De injectie is geheel pijnloos, dus prima spul in dat opzicht. Het heeft een mooi geil rood kleurtje.

Nu ff zien of het me de periode na mn kuur lukt om met deze ondersteuning mn kracht vast te houden, en nog wat droger te worden. Ik ben van plan de kyno door te gebruiken tot mn volgende massakuur (februari). Het onderdrukt je lichaam op geen enkele wijze, voor zover volgens mn research is gebleken, dus continue gebruik moet geen problemen opleveren.

ben benieuwd hoe je er op gaat,naar mijn mening is het een best middel dat als overbrugging gebruikt kan worden of om zoveel mogelijk na een kuur vast te houden. Heeft het ook nog invloed op het blokkeren van cortisol ?

succes levi......dat wordt dus weer een lange periode lekker dagelijks prikken :D

• Topic Starter Topic Starter
Chemical zei:
Heeft het ook nog invloed op het blokkeren van cortisol ?

Het gaat spierdystrofie tegen, dus ik vermoedt dat het ergens de werking en/of productie van cortisol wel tegengaat.

Ik moet zeggen dat ik me al wel energieker voel nu, ben vanochtend erg moe opgestaan.

@Pimpin': iedere keer als ik die naald zie krijg in een halve erectie, dus vaak prikken vindt ik niet erg :D

Ik zet denk ik 2ml eod, dat zou voldoende moeten zijn naar wat ik heb gelezen.

Laatst bewerkt:
borninawonder zei:
http://www.body-fitness.nl/supps/glutamine.asp
Volgens deze meneer enkel van invloed op de vascularisatie,maar niet
rechtstreeks op de spiergroei.

Het heeft geen rechtstreekse invloed op de spiergroei, dat klopt. Het zorgt voor een efficientere opname van voedingsstoffen door de spieren, dus indirect heeft het wel weer invloed op spiergroei.

Maar het is dan ook geen aas, het is volledig legaal en niet schadelijk, mits je geen 10 ml per dag in je donder pompt.

ik kende het eerlijk gezegd niet. je zegt dat het volkomen legaal is. kun je het dan gewoon bij de apotheker kopen?

skrewdrive zei:
ik kende het eerlijk gezegd niet. je zegt dat het volkomen legaal is. kun je het dan gewoon bij de apotheker kopen?

Nee in NL is het niet makkelijk verkrijgbaar, tenzij je dierenarts bent of paarden hebt.

Het wordt druk in de DBB paardenstal ;)

Ben erg benieuwd hoe je errop reageerd. Ook met mogelijkes sides. Ik las dat je er toch wel flinke jeuk van kan krijgen. Dit is voor mij het dillema om het eens te proberen. Heb van mezelf al een slechte/droge huid.

Hou je nog iets van een log bij??

ik meen dat ik dat van de jeuk hier al eens op het board heb gelezen.... maar schijnde na enkele injecties over te gaan.... mischien heeft je lichaam gewoon wat gewenning nodig...

slabek zei:
Hou je nog iets van een log bij??

Was ik wel van plan, ik denk dat ik het gewoon binnen deze thread doe.

Over de kracht kan ik nu nog niets zeggen aangezien de winstrol en tren nog werkzaam is, wel voelde ik me na de injectie energieker. Zojuist mn rug getraind en ik vloog ook sneller door de oefeningen heen.

suc6 bro, houd ons op de hoogte !

ey bro, k zie dat je klaar bent met je cuttingkuur, wat zijn je stats nu en als het ook even kan wat foto's ;)

marcos zei:
ey bro, k zie dat je klaar bent met je cuttingkuur, wat zijn je stats nu en als het ook even kan wat foto's ;)

Zie foto gedeelte, vanmorgen pics gemaakt en gepost.

Stats nu:

1.78
92,5 kg
BF: ?? (meet ik morgenvroeg)

" ik kende het eerlijk gezegd niet. je zegt dat het volkomen legaal is. kun je het dan gewoon bij de apotheker kopen? "
Net over de grens in het exotische Frankrijk.

Leviathan zei:
Morgen zit mn cutkuurtje met tren/winny en clen erop. Dus heb ik vandaag besloten om met de kynoselen te beginnen.

Zojuist 1e injectie gezet in mn bovenbeen (1,5 ml) . Ik heb een 0.6x25 naald gebruikt maar kleiner kan ook wel. Het is een waterige oplossing dus hard drukken is niet nodig. De injectie is geheel pijnloos, dus prima spul in dat opzicht. Het heeft een mooi geil rood kleurtje.

Nu ff zien of het me de periode na mn kuur lukt om met deze ondersteuning mn kracht vast te houden, en nog wat droger te worden. Ik ben van plan de kyno door te gebruiken tot mn volgende massakuur (februari). Het onderdrukt je lichaam op geen enkele wijze, voor zover volgens mn research is gebleken, dus continue gebruik moet geen problemen opleveren.

Plse keep us posted ! :)

Grtz.. 100%

Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren mn 2e injectie gezet, 2 ml dit keer. Ik heb nog geen last van jeuk gehad tot dusverre. De tren zal nu langzaam uit mn lichaam verdwijnen dus over n week zal ik kunnen zeggen of de kyno iets voor mn krachtbehoud heeft gedaan of niet.

Wel telkens na injecteren een energieker gevoel.

Vanochtend 3e shot gezet en daarna flinke schoudertraining er tegenaan gegooid. Ging lekker, ik vloog wederom door de oefeningen heen. Het lijkt dus dat mn uithoudingsvermogen vooruit is gegaan, aangezien ik minder rust tussen de sets nodig had.

Normaal heb ik ook gauw 20 min. langer nodig voor een dergelijke training.

Ook mn kracht was meer dan anders wanneer ik op deze tijdstippen train. Ik ben sochtends een stuk minder sterk normaliter.

Dus voor zover ik nu kan zeggen, werkt het zeker wel. Je moet alleen geen anabolische effecten verwachten, want het is nu eenmaal geen steroide.

Terug
Naar boven