AndroidHealthClinic

Shocking News Gestolen: Motor Suzuki Intruder VZR 1800

Haatbaardje

Competitive Bodybuilder
Waardering
238
Massa
92kg
Buffels, Buffinnen en skinny ectoboiis

Op de nacht van 6 op 7 augustus jl. is de motor van mn broer voor zn huis gestolen. Het gaat om een Suzuki Intruder VZR 1800, boreaux rood met chroom. Stond vast met het stuurslot, een schijfslot, 2 alarmen en met een 20mm dikke staalkabel aan een lantaarnpaal. kenteken MR-ZN-44
Tis gebeurd in Rijswijk ZH.

Heb je iets gezien, gehoord, heeft de buurman opeens een rode motor in de tuin staan die verdomd veel op deze lijkt, bel de politie (0900-8844).
Of PM mij, dan word het op de ouderwetse methode opgelost.

Goude tip wordt uiteraard beloond! (Geld, baardgroei advies, kusjes, kies zelf maar)

Mn broer is overigens geen moslim maar gewoon een blanke atheïst dus laat dat je niet tegenhouden ;)

Foto's van het beest:
1zpjuoo.jpg

2ebd79v.jpg

(Nee, dat is niet mijn broer)
34i21s9.jpg

29dfr74.jpg

Dikke kans dattie al op transport naar Polen staat of uit elkaar is geschroefd maar toch..

Tja, Rijswijk... Ben ook al een motor kwijt geraakt daar.

Mooi klote. Succes met de afhandeling. Houd ook Marktplaats e.d in de gaten!

Skinny ectoboy checking in

Wie opent het topic in aangeboden: Motor Suzuki Intruder VZR 1800.

nee buurman heeft geen motor

Apart model, zou zo moeten opvallen lijkt mij. Alleen de vraag is of ie nog heel is of al in onderdelen is.

Wat een beest!

Hopen dat hij terug gevonden wordt en dat je degene die hem heeft gestolen ook vindt zodat je al zijn vingers kan breken!

Die zal inderdaad al in Polen zijn, succes ermee hopelijk vind je hem terug

Haha nu snap ik Friedenand zijn grap.

Mooi dingetje man! Hoop dat je er nog iets van terug ziet....

wat een lelijke k*t motor! Nou heb je eindelijk een reden een mooiere te kopen :)

Wordt later gebruikt voor een overval op juwelier, even tijdelijk valse kentekenplaten erop.

Woon zelf in Rijswijk en gebeurd heel vaak met motors/scooters..

Tijdje geleden buurman had ze motor te koop staan (marktplaats), 2 mannen komen bezichtigen, volgende ochtend schuur leeg.

Maar ik hou m'n ogen open, als ik wat zie hoor je t van me ;)

Terug
Naar boven