critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Vroeg mij af of het gevaarlijk is om gedownloade games te installeren en te spelen? Games die je via torrents download dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan. Meestal is er niks aan de hand.
Gevaarlijk bedoel je als het krijgen van virussen? Of bedoel je ingrijpen van de overheid aangezien het illegaal is?
games downloaden mag niet, maar ze controleren echt toch 'bijna' nooit op.. teminsten, ik ken niemand die er ooit last van heeft gehad..
Downloaden is niet zo erg, maar uploaden en cracken enzo gaan ze eerder achteraan.. ze pakken meestal de uploaders aan.
bedoel je bij uploaders echt een game op het internet zetten, of seeden? Want seeden is eigenlijk ook uploaden...
dan ziet ook niemand dat jij hem hebt gedownload.Echt de mensen die het online zetten.. en dan meestal nog de site beheerders zelf...
Seeden mag ook niet, maar waarom zou je gaan seeden? gewoon downloaden en uit je torrentlijst gooiendan ziet ook niemand dat jij hem hebt gedownload.
Ik download altijd via nieuwsgroepen en ik heb nog nooit last gehad van virussen. En zoals gezegd, indien je torrents gebruikt dan goed de comments lezen.
Succes met downloaden. En mocht je toch de legale weg verkiezen dan zou ik eens kijken op Steam. Die hebben nog wel eens leuke koopjes.

nieuwsgroepen worden ook altijd gecontroleerd voordat ze upgeload worden, en dat is bij torrents wel anders.. enige optie is comments lezen inderdaad..
Steam is gruwelijk, die week aanbiedingen enzo gaan echt te ver, zo goedkoop soms! Laatste badcompany en black ops voor samen 20 euro gekocht![]()