AndroidHealthClinic

gevoelig voor testosteron?

musclegrow13

Cool Novice
Waardering
1
Vetpercentage
4%
Dit xal wel heel raar klinken maar altijd wanneer ik op de 500 mg tot 1 gram test xat voelde ik me zwaar slecht, echt grieperig en moe en ik had letterlijk altijd pijn in mijn onderrug (steken) waardoor lopen heel moeilijk voor mij werd.
Nu heb ik het weer op 500 mg , elke keer als ik de test verlaag naar 125 tot 250 mg zijn mijn klachten vele malen minder maar vroeg me dus af waarom ik dit nou heb, heb het in feite natuurlijk in mijn lichaam alleen minder. Wat kan ik ipv test adden? Bold als voorbeeld?

UG of HG test?

HIJACK:
Waarom wat maakt t uit? Schwarz?

hoe hoger je doseert hoe meer last van sides en bijwerkingen.

op 1000 test voel ik me fucked up en opgefokt. Sweet spot is 500

• Topic Starter Topic Starter
UG of HG maakt niet uit, zit op 500 mg wat al relatief ''standaard'' is maar heb het alsnog... vraag me toch af hoe sommigen grammen kunnen spuiten

Die steken in je onderrug, zeker dat dit niet gewoon backpumps zijn? Hier zou je taurine en bananen tegen kunnen gebruiken.

Dacht dat je je juist helemaal normaal voelde op test?

Je hebt nog een grijs gebied over toch? Als ik jou was zou ik je sweetspot (lees. bijwerkingen waar je mee kan leven) opzoeken tussen de 250 en 500mg.

Bij mij is het gewenning... Hoe hoger de dosis hoe "grieperiger" ik me voel de eerste dagen, na een tijdje verdwijnt dit en ben ik eraan gewend.

Ik heb niet gekuurd met >500mg wel frontload en na 2 weken 1 gram voelde ik me ook test flu achtig. Sommige mensen kunnen tegen een gram test, ik niet. Maar ik kan bijvoorbeeld wel tren a op 700mg per week hebben.

Naast test kan je natuurlijk een ander middel zetten. In volgorde van licht naar zwaar; mast, bold, deca, tren.... Niet vanwege het enorme extra effect maar omdat het de sides van test meer dragelijk maakt imo....mast op iets van 400-600mg. Het geeft wat extra kracht en je komt wat droger uit je kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet gekuurd met >500mg wel frontload en na 2 weken 1 gram voelde ik me ook test flu achtig. Sommige mensen kunnen tegen een gram test, ik niet. Maar ik kan bijvoorbeeld wel tren a op 700mg per week hebben. Naast test kan je natuurlijk een ander middel zetten. In volgorde van licht naar zwaar; mast, bold, deca, tren.... Niet vanwege het enorme extra effect maar omdat het de sides van test meer dragelijk maakt imo....mast op iets van 400-600mg. Het geeft wat extra kracht en je komt wat droger uit je kuur.
Ik kon ook zoveel tren aan, heb momenteel Deca erbij maar we zien wel , ik kijk wel een week of 2 hoe het gaat. Even Taurine proberen tegen de backpump want dat is toch me een hell

Terug
Naar boven