MuscleMeat

Gevonden Samsung deblokkeren?

Arydan

Freaky Bodybuilder
Waardering
788
Lengte
1m82
Beste dbb maatjes.

Heb een telefoon gevonden in de trein en het gaat om een samsung gio s5660
Hij is vergrendeld en vraagt om een wachtwoord. Weet iemand een weg daar doorheen om hem zo te deblokkeren?

srs,

Arydan approves.

out

• Topic Starter Topic Starter
niemand? Moet snel zijn anders gaat me zus naar telfort en dan loop ik cash money , money cash , money mis

Dat is mijn telefoon.

Ik kom je halen. :mad:

te laat GVD MEEE!!!

Telefoon werd gebelt en me nobelle moeder belt dat nummer op :( Nu gaat ze de mobiel sturen naar frieslaaaaand.

balen daar gaat je poen !!! waarom wilde je hem eigenlijk deblokeren ? gewoon naar de mediamarkt brengen krijg je direct cash voor je (werkende) mobiel.

SIMLOCK VRIJE MOBIEL
SHIIIIT Kon hem als nieuw verkopen jwz

Naar welke plaats in friesland gaat je telefoon nu? :P

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 23:01 ----------

Kon je niet telefoon uit doen, simkaart eruit halen en dan opstarten? geen vergrendeling dan als goed is. Zowieso dom dan je niet gelijk die simkaart heb weg gegooid.

ehmmm. iets met stok hoorde ik. Is een meisje vna 15 ofzo.

haha ik bel der op en zeg: What? No Money? Here suck a c**k!

haha :roflol:
Beter had je met haar halverwege afgesproken (heerenveen ofzo) waar je haar persoonlijk telefoon geeft zodat je weet dat het goed aankomt.

En dan hopen dat het chick is :cool: In beste geval neem je haar mee op je schouder terug in de trein naar Raalte.

haha :roflol:
Beter had je met haar halverwege afgesproken (heerenveen ofzo) waar je haar persoonlijk telefoon geeft zodat je weet dat het goed aankomt.

En dan hopen dat het chick is :cool: In beste geval neem je haar mee op je schouder terug in de trein naar Raalte.

trein? ben je goaek. No traces can be left behind. straight in de bosjes. Jeweettogzelluuuuf

Karma voor je moeder.

te laat GVD MEEE!!!

Telefoon werd gebelt en me nobelle moeder belt dat nummer op :( Nu gaat ze de mobiel sturen naar frieslaaaaand.
waarom laaty je hem dan ook slingeren in de buurt van je moeder? btw zou ik wel een vinders loon EISEN

Die telefoon is niet eens veel geld waard. Idd een goede actie van moeders.

Terug
Naar boven