AndroidHealthClinic

Gewoon ff een vraagje

Donny25

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik zou nou weleens willen weten hoeveel jullie aan steroide uitgeven.
Ik lees altijd ik gebruik dit en dat, maar volgens mij is het allemaal vrij prijzig...

Ja klopt maar bodybuilden op zich zelf is een prijzige hobby..wat dacht je van al dat eten?

D.W.

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
Ja klopt maar bodybuilden op zich zelf is een prijzige hobby..wat dacht je van al dat eten?

D.W.
Mee eens, ik ben zelf gewoon bezig met goed eten en een pot whey, daarnaast gebruik ik Myo-Blast CPS3 120 explo-caps (Cytodyne), dit heb ik allemaal gekocht bij Body & Health, kost inderdaad ook wel wat.

Ik bekijk t als volgt:

De 1 verzuipt het geld in de kroeg/discotheek/party (met maybe de nodige grammetjes coke en pillen erbij) en de ander steekt het geld liever in zn lichaam.

Verschil tussen de drinkende/snuivende/slikkende partyganger en de (spuitende) bb-er is duidelijk zichtbaar (lichamelijk gezien).

Leviathan zei:
Ik bekijk t als volgt:

De 1 verzuipt het geld in de kroeg/discotheek/party (met maybe de nodige grammetjes coke en pillen erbij) en de ander steekt het geld liever in zn lichaam.

Verschil tussen de drinkende/snuivende/slikkende partyganger en de (spuitende) bb-er is duidelijk zichtbaar (lichamelijk gezien).
Das een feit, ik was ook een van die partygangers :p !

een ander doet het allebei haha....nee even serieus..feit is dat het allemaal bij elkaar inderdaad een hoop geld kost, maar als je prioriteiten kan stellen moet het goed te doen zijn..

D.W.

dutch windmill zei:
een ander doet het allebei haha....nee even serieus..feit is dat het allemaal bij elkaar inderdaad een hoop geld kost, maar als je prioriteiten kan stellen moet het goed te doen zijn..

D.W.

Zelfs voor studenten is het te doen als je prioriteiten steld.

Het is wel heel duur, maar je houd er wel wat van over....en van drank, pillen enz. hou je alleen een verrot gevoel en een ingevallen kop (anorexia-look) over.

Dus...de keus lijkt me niet zo moeilijk!! Maar je kan je voedingsstoffen ook wel op een goedkopere manier binnenkrijgen, je hoeft voor extra eiwit enz. niet perse shakes kopen, maar er zijn plenty producten waar van nature al veel eiwit in zit!!

:D

Elduderino zei:
Dus...de keus lijkt me niet zo moeilijk!! Maar je kan je voedingsstoffen ook wel op een goedkopere manier binnenkrijgen, je hoeft voor extra eiwit enz. niet perse shakes kopen, maar er zijn plenty producten waar van nature al veel eiwit in zit!!

:D

Maar nu we toch in deze vergelijking hangen....een kaartje voor een party/concert kost je ook gauw 30-40 euro......30 euries dr bij en je hebt zon beetje 5 kg whey.

Leviathan zei:
Maar nu we toch in deze vergelijking hangen....een kaartje voor een party/concert kost je ook gauw 30-40 euro......30 euries dr bij en je hebt zon beetje 5 kg whey.

Kaartje?? Ja als het daar bij zou blijven. Dat is dan nog maar een klein deel van het totaal. Als ik naar zo'n feest ga ben ik zo wel 200 euro kwijt totaal. Daar heb je een aardige kuur voor dacht ik...

lunatic zei:
Kaartje?? Ja als het daar bij zou blijven. Dat is dan nog maar een klein deel van het totaal. Als ik naar zo'n feest ga ben ik zo wel 200 euro kwijt totaal. Daar heb je een aardige kuur voor dacht ik...

:eek: 200 euro , dat is aardig wat hehe :D

40 kaartje + 20 huur busje (p.p.) + 40 eten en drinken = 100 euro.

(ff de andere genotsmiddelen niet meegerekend, maar die kosten tegenwoordig ook geen drol , afgezien van sos dan)

Daar kun je idd aardig wat supps voor kopen.

Voor 200 euro heb je zeker een leuke kuur bij elkaar.... :D

lunatic zei:

Ligt eraan hoeveel poeder je langs je neus haalt.... ;) :D

Tja elke sport is duur en feesten is nog duurder en je kan het zo duur maken als je zelf wilt

Pumpin' zei:
:eek: 200 euro , dat is aardig wat hehe :D

40 kaartje + 20 huur busje (p.p.) + 40 eten en drinken = 100 euro.

(ff de andere genotsmiddelen niet meegerekend, maar die kosten tegenwoordig ook geen drol , afgezien van sos dan)

Daar kun je idd aardig wat supps voor kopen.
Ja die sos is inderdaad duur, maar dat is hetgene dat ik nuttig..., mot natuurlijk wel lekker kunnen slapen na een feest :D !!

Die andere zooi gebruikte ik nog in mn supergabber tijd :D !

Maar al met al is een feessie gewoon duur, dat ben ik met jullie eens.

It's all about priorities... de mensen die zoveel geld uitgeven aan deze sport doen dat omdat ze het nuttiger vinden dan het geld uitgeven aan drank of aan materiële dingen zoals een auto/stereo/nieuwe computer etc. etc.

ff wat cijfertjes die ik hoor van m'n vrienden.. de meeste geven zon 50-100 euro per avond uit aan t stappen.
Door de weeks gemiddeld zon 20 euro aan (fast) food. En dan nog de overige overbodige kosten: brommer/auto. Dit zijn dingen die ze niet écht nodig hebben..

Mijn geld ipv. daarheen, naar deze sport. And damn I ****ing love it !

Je kan het allemaal zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk, ikken persoonlijk mensen die voor een wedstrijdvoorbereiding hun auto maar hebben verkocht of een pl hebben afgesloten bij de bank omdat ze het anders niet redden. Tja in mijn ogen ben je dantoch verkeerd bezig, nou zal ik ook niet beweren dat ik goedkoop uit ben maar als ik et financieel niet zou redden nou dan heb ik pech en zou ik het niet doen.

Terug
Naar boven