AndroidHealthClinic

Gewoon mooier - RTL8

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Als we spreken over verloedering door de voorschotelingen van Tien/Talpa en de zogenaamde opdoekking die dat zou moeten reduceren door opkoping van RTL. Dan is de publieke opinie zowaar omgekocht door 'runners' en chirurgen. :roflol:

Heb deze zender de afgelopen dagen gevolgd en als toetje zat ik het programma 'gewoon mooier' te kijken, waarin elk stukje weefsel aan bod komt wat ook maar vervangen kan worden door plastic. In een fractie vind er onderbreking plaats waar reclames omtrend cremes, poedertjes, make-up zich met een denderd geluid een weg banen door de huiskamer. Uiteraard inclusief dames met het perfecte lijnen spel op de super constitutie.

Als vrouw zou je er een dagtaak aan hebben om bij te blijven. Al moet ik wel zeggen dat RTL8 het scherpe stanley mes om door te dringen tot het vrouwelijke psyche oneindig goed over de slijptol heeft gehaald. Maar qua niveau is er geen stijgende lijn in te bekennen. Maar ja, het leverd wat op he.

Jammer dat van die vrouwen daar wordt verwacht om er als verpakkingsmaterialen en rubber uit te zien. :o Zo'n stukje autoband om me lul door de modernisering vond ik eigenlijk wel genoeg. Maar als dit de nieuwe vrouw moet worden, hou ik m'n sjaak liever in m'n eigen hand.

Waar zijn de Indianenmeisjes met veren op hun hoofd en een paar lapjes om de edele delen vandaag de dag nog? :cool:

Terug
Naar boven