MuscleMeat

gewrichtspijnen door test-e ??

the_roughneck

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
97kg
goeiemorgen ,

zit nu in men zevende week van een test-e only kuur (600mg/week)

sinds een week krijg ik meer en meer last van men gewrichten zoals schouders en ellebogen .

zijn er nog mensen die daar last van hebben als ze "on" zijn ?

van side-effects heb ik niet zoveel last klein beetje acne en hou wat vocht op dat zal het zowat zijn .

Meer water drinken ?
heb er ook 1 dag last van gehad

• Topic Starter Topic Starter
ik drink gemiddeld 2 liter per dag ...

ik drink gemiddeld 2 liter per dag ...

je zegt het op eem manier alsof je denkt dat dat veel is...probeer minstens 3liter
Daarbij als je meer traint en zwaarder traint (want sterker+meer energie on cycle)...wat denk je dat er gebeurd met je gewrichten/pezen die niet zo snel meegroeien als de spieren? Juist..

je zegt het op eem manier alsof je denkt dat dat veel is...probeer minstens 3liter
Daarbij als je meer traint en zwaarder traint (want sterker+meer energie on cycle)...wat denk je dat er gebeurd met je gewrichten/pezen die niet zo snel meegroeien als de spieren? Juist..

ik ging ervan uit dat 2 liter water (zonder koffie , shake's , of andere vloeistoffen mee geteld) genoeg was ... zeker gezien aan de frequentie dat de toilet bezoeken zich opvolgen ;-)

maar je hebt zeker een punt over het zwaarder trainen en dat de gewrichten/pezen niet zo snel meegroeien.

Ligt eraan op welke manier je traint, kortere en geforceerde reps?

Ik heb er een keer last van gehad tijdens een winstrol kickstart. Maar winstrol staat er ook wel om bekend.
Ik ben toen nog meer water gaan drinken en ben wat meer lijnzaadolie en visolie gaan gebruiken. Binnen een paar dagen was het weg. Wat ook wel helpt is glucosamine, maar dat moet je dan wel een tijdje slikken voordat je er wat van merkt.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

En inderdaad, je gewrichten en pezen krijgen tijdens een kuur heel wat te verduren als je enorme krachtgains maakt. Je pezen groeien niet zo hard als je spieren.

goeiemorgen ,

zit nu in men zevende week van een test-e only kuur (600mg/week)

sinds een week krijg ik meer en meer last van men gewrichten zoals schouders en ellebogen .

zijn er nog mensen die daar last van hebben als ze "on" zijn ?
ja dit is heel normaal.
in je lichaam bevind zich allemaal verschillende hormonen.
in een gezond persoon zie die hormonen allemaal in balans.
ga je die balans gaat verstoren door bijv je test te verhogen (of wat voor anabolen gebruik dan ook) dan haal je balans onderuit.
als bijv je oestrogeen verlaagd krijg je last van bijv dus gewrichtspijn maar je haalt ook bijv de bescherming van lichaamscellen weg, wat slecht is voor de hersenen, versnelt veroudering ect.

daarom is altijd goed om jezelf eerst goed te verdiepen in dit soort stuff voordat je met je lichaam gaat klooien.

ben nog iets meer beginnen drinken en inderdaad nu is het al veel minder dan in begin van de week.

merci voor de reactie's

Terug
Naar boven