MuscleMeat

Gezegend ben ik

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Ik heb echt wel weer geluk met een betrouwbare kennis, dat ik de echte gear weer in handen heb gekregen :)
Met de 40% fake's die er in omloop zijn is het bijna fifty fifty op het moment.
Nou zijn fake's niet altijd helemaal vette shit, er zit soms iets minder werkzame stof in.
Laatst een kennisje van me had susta, bleek gewoon propionate in te zitten.
Balen weg kuur, ja dikke kop kreeg ie wel :tomato:
Soms zit het mee, maar meestal.......................

SAHR zei:
Ik heb echt wel weer geluk met een betrouwbare kennis, dat ik de echte gear weer in handen heb gekregen :)
Nou zijn fake's niet altijd helemaal vette shit, er zit soms iets minder werkzame stof in.
Nou dat is dan 1 van de weinige die ik ken die een dikke kop van propionaat krijgt.

Niet om lullig te doen maar het verschil tussen sustanon en testo propionate zie je niet bepaald met het blote oog. En een predictor testje helpt ook niet. En een echte lab test kost je een hoop geld dus mijn vraagg: hoe weet je dat?

Greetz

SAHR zei:

• Topic Starter Topic Starter
Om ff in detail te treden deze gozer had wel een labtestje gedaan, en is zeer zeker niet de enige met een opgeblazen testhoofd van de prop mijzelf inclusief.
Maar daar ging het niet om: ik had wel goede gear!!!

SAHR zei:
Om ff in detail te treden deze gozer had wel een labtestje gedaan, en is zeer zeker niet de enige met een opgeblazen testhoofd van de prop mijzelf inclusief.
Maar daar ging het niet om: ik had wel goede gear!!!

Testo is testo, ongeacht de ester die eraan hangt.

Dus het lijkt me dan ook niet ondenkelijk dat je van propionaat ook een waterkop kunt krijgen. Ik heb het met enanthaat ook gehad.

Leviathan zei:
Testo is testo, ongeacht de ester die eraan hangt.

Dus het lijkt me dan ook niet ondenkelijk dat je van propionaat ook een waterkop kunt krijgen. Ik heb het met enanthaat ook gehad.

Nope.

Ik weet nog steeds niet hoe het precies zit, maar de vochtretentie bij een prop. ester is vele malen lager dan die bij een enth. of cyp. ester.

Test. prop. kan je daarom hoed gebruiken in cut cycles. :)

MrJ zei:
Nope.

Ik weet nog steeds niet hoe het precies zit, maar de vochtretentie bij een prop. ester is vele malen lager dan die bij een enth. of cyp. ester.

Test. prop. kan je daarom hoed gebruiken in cut cycles. :)

Ik zal het zelf ondervinden in Februari, dan eindig ik met test prop. Alleen neem ik er aridimex bij waarschijnlijk, dus dat zal sowieso wat aan de waterretentie doen.

Ik sluit me aan bij de schattingen van de Nederlandse regering die trouwens gelijk is aan de schatting van 'het verkopend milieu': 70% fakes.

DBC01 zei:
Ik sluit me aan bij de schattingen van de Nederlandse regering die trouwens gelijk is aan de schatting van 'het verkopend milieu': 70% fakes.

idd reken maar op 70% fake's,ik dacht al 40% is iedereen z'n leven aan het beteren :D :D

idd echt wel meer dan 40% fake's op de markt.

laatst las ik een artikel dat bijna alle fake-medicijnen ergens uit india of indonesie komen, en dat ze daar nu sinds kort de doodstraf hebben gezet op het maken/verhandelen van fake-medicijnen. Dat gaat al goed dus.
Ik vind dat die figuren ook niks beters verdienen, want er zijn genoeg mensen kapot gegaan door hun rotzooi.

De doostraf op het maken/verhandelen van med's? Dat zijn nog eens straffen

lunatic zei:
laatst las ik een artikel dat bijna alle fake-medicijnen ergens uit india of indonesie komen, en dat ze daar nu sinds kort de doodstraf hebben gezet op het maken/verhandelen van fake-medicijnen. Dat gaat al goed dus.
Ik vind dat die figuren ook niks beters verdienen, want er zijn genoeg mensen kapot gegaan door hun rotzooi.

als je het hebt over maken ben ik het helemaal met je eens, maar bij het verhandelen ligt dat toch wat moeilijker. want het kan natuurlijk zomaar zijn dat je als dealer fakes verkoopt zonder dat je dat weet, die jongens kopen het immers ook ergens in ;)

Terug
Naar boven