Fitness Seller

Gezichten van een genocide (Cambodja)

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Afgeslacht omdat ze niet voldeden aan het ideaalbeeld van Pol Pot en zijn trawanten. De meeste Rode Khmer leden zijn nooit berecht en leven nu nog steeds, zonder spijt te hebben van hun daden, verder.

Via deze site is meer te vinden over de achtergronden van de genocide in Cambodja :

Welcome | Genocide Studies Program

Daar is ook een database raad te plegen met foto's.

:dunno: :hair: :gosh: :bawling: K*t k*t k*t wereld.. :(

• Topic Starter Topic Starter
Wat het overigens nog meer luguber maakt is dat de meeste foto's zijn gemaakt vlak voor de executie van de desbetreffende persoon. Meestal nadat hij of zij eerst nog was gemarteld in de Tuol Sleng gevangenis in Phnom Penh.

Voor degenen die een idee willen krijgen over hoe het er aan toe ging kan ik de film The Killing Fields aanraden. Tegenwoordig voor een paar euro te koop bij de meeste winkels die dvd's verkopen.

• Topic Starter Topic Starter
Tussen de 1,6 en 1,8 miljoen mensen afgeslacht voor een gestoord ideaalbeeld, dat is tussen de 20 en 25% van de totale bevolking.

Gruwelijk, het idee alleen al is te gruwelijk voor woorden.
Er is eigenlijk geen straf te streng voor zulke wandaden maar meestal geraken de mensen die erachter zitten vrij gemakkelijk weg.

damn, zag dit voordat ik ging eten en heb weggeklikt. . . nu na het eten wekt het alsnog misselijke gevoelens op.
de mensheid blijft blijkbaar in de ban van de Ubermensch:(

dit is van alle tijden..... en zal waarschijnlijk zo blijven
maakt het natuurlijk niet minder ziek.... gadver, vroeger kon ik me ontzettend opfokken over deze dingen, maar dat heeft geen zin meer....
Probeer het nu in mezelf te zoeken:

iemand de film 'das experiment' gezien toevallig?

een hele tijd geleden alweer eens een goede docu over gezien op discovery, welliswaar op kleinere schaal maar zeker niks minder erg dan WOII.

Ok ff de soundtrack van Donnie Darko op. :( (mad world)

En wat dacht je van Rwanda iets van 800.000 tutsi's vermoord, dat is er vastgesteld maar er wordt geschat op 1,3 miljoen.

wow dat is effe schrikken :(

Je zal altijd dit soort dingen blijven hebben. Het is triest maar waar.

Nu een dag later speelt het nog steeds in mn hoofd..
Gister tijdens het stappen ook ik zag steeds in gedachten die gezichten voor me en dan dat hok vol botten..
K*twereld waarom zou ik me nog druk maken om mijn leven waarom zou ik nog enig gevoel van normen en waarden kunnen hebben..
Hier zie je pas goed hoe betrekkelijk alles is gatverdamme k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t wereld.. :bawling: :bawling: :fire: :kots: :kots: :sad:

Zeer triest allemaal :(

it's a sick sick world we live in these days... :(

Terug
Naar boven