Fitness Seller

Gezoch bodybuild model voor een school reportage

max1991

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
76kg
Hallo,

Voor een foto reportage van school zou ik graag een dag een bodybuilder willen volgen,
De bedoeling is dat ik de hele dag bij die persoon ben zodat ik alles kan fotograferen voor een mooie serrie, de foto's worden alleen gebruikt voor school en nergens anders voor, natuurlijk mag je ze zelf wel over al voor gebruiken.
Met vriendelijke groeten.
Max Oudendijk

moet ik dan bloot?:eek:

Probeer even wat meer informatie te geven....

Maar ben bang dat je weinig positieve reacties krijgt kerel, succes met zoeken.

neem mij brah neem mij :D

Ja ik ben buffer dan die mongols die in het fit for free krantje staan
Wat een faal zeg, toen ik laatst dat foldertje keek

voor 5000 euro zou ik er misschien over na willen denken

• Topic Starter Topic Starter
hey.

Het gaat puur om een reportage voor de Fotovakschool amsterdam.
De bedoeling is dat ik een dag lang iemand zijn leven volg, omdat ik zelf een sport fotograaf ben en ook met body building bezig leek het mij leuk om hier een reportage over te maken.
Zoals al eerder vermeld is het dus alleen voor school foto's komen niet op internet als die gene dat niet wilt, je mag ze natuurlijk wel voor je eigen doel einden gebruiken.
Ik hoor graag als er iemand is die dit zou willen doen, het mag ook een wedstrijd zijn.
Ik hoor graag.
Max Oudendijk

Gelieve dit topic niet te ****en. TS bedoelt het goed, als ik zelf wat buffer was geweest en in je buurt woonde had ik mee gedaan.

Gewoon je ding doen en gratis goede kwaliteit pics krijgen! Wie wil dat nou niet

Hallo,

Voor een foto reportage van school zou ik graag een dag een bodybuilder willen volgen,
De bedoeling is dat ik de hele dag bij die persoon ben zodat ik alles kan fotograferen voor een mooie serrie, de foto's worden alleen gebruikt voor school en nergens anders voor, natuurlijk mag je ze zelf wel over al voor gebruiken.
Max Oudendijk

Als je op zoek bent naar een hardcore bodybuilder dan ben ik niet de type dieje zoekt. Ik ben een hobby BB-er met een sixpack en volle borsten die 4/5 keer per week traint.En een behoorlijke spierdefinitie heeft. Ik heb wel interesse.

Je zegt dat je de hele dag bij die persoon bent, waarvoor is dat? Interview? PM me maar als ik bij jou profielschets pas en kom met uitleg over de bovenstaande. Dan komen we er wel uit.

• Topic Starter Topic Starter
Hey

Bedankt voor de positieve reacties, mustiboy heb je foto's van je zelf zoja kan je die naar me toe mailen naar max.oudendijkfotografie@hotmail.com waar woon je ?

Hoor graag alle reacties zijn welkom.
Max Oudendijk

Als je op zoek bent naar een hardcore bodybuilder dan ben ik niet de type dieje zoekt. Ik ben een hobby BB-er met een sixpack en volle borsten die 4/5 keer per week traint.En een behoorlijke spierdefinitie heeft. Ik heb wel interesse.

Je zegt dat je de hele dag bij die persoon bent, waarvoor is dat? Interview? PM me maar als ik bij jou profielschets pas en kom met uitleg over de bovenstaande. Dan komen we er wel uit.

1.74 bij 80 kg? zijn vrij grote uitspraken met zulke stats..?

call sniperx !

1.74 bij 80 kg? zijn vrij grote uitspraken met zulke stats..?

Het is maar net wat voor een BB er hij voor ogen heeft. Ja ik heb een behoorlijke spierdefinitie,een sixpack en een volle borst. Is niet zo gek met mijn stats. Wel zijn mijn benen iets minder dan mijn Upper body. Maar ook daar zijn de spieren goed gedefinieerd.

PM je pics maar naar hem als je het wilt en vindt dat je in aanmerking komt. Kan mij niet schelen ;) .

Zou het best willen ware het niet dat ik nu met krukken loop, niet train en helemaal niet zo heel buff ben. Denk dat jij wel een wedstrijd bber zoekt dan ;)

Het is maar net wat voor een BB er hij voor ogen heeft. Ja ik heb een behoorlijke spierdefinitie,een sixpack en een volle borst. Is niet zo gek met mijn stats. Wel zijn mijn benen iets minder dan mijn Upper body. Maar ook daar zijn de spieren goed gedefinieerd.

PM je pics maar naar hem als je het wilt en vindt dat je in aanmerking komt. Kan mij niet schelen ;) .

u mad!

Terug
Naar boven